Gold Fabia.

Hoi hoi.
Ik ben Mike 23 jaar en kom uit haarlem.
Ben sinds okt 2005 trotse eigenaar van een Skoda fabia 1.4 MPI Comfort uit Jan. 2001.

Heb haar Fabienne genoemd en haar een make over gegeven.
Deze is te bekijken hier op het forum.

als er nog vragen zijn hoor ik ze graag :530:

nemo

Senior Member
Welkom, eindelijk weer iemand erbij die onder de 25 is! Er rijden dus nog meer jonge mensen in suffe fabia's :rockon:
Mijn fabia is ook van 01-2001 maar lijkt niet op die van jou :uitlachen:, maar ik heb wel xenon!

Aiii

Lid
Welkom, eindelijk weer iemand erbij die onder de 25 is! Er rijden dus nog meer jonge mensen in suffe fabia's :rockon:
Mijn fabia is ook van 01-2001 maar lijkt niet op die van jou :uitlachen:, maar ik heb wel xenon!

Dus als 25-jarige ben ik niet jong meer? :407:

cvegreen

Forumguru
Welkom hier op het forum , de naam die je gekozen hebt voor je auto is super. Maar je wagen vind ik dan net weer iets minder , maar ja dat ligt in smaken , al kan ik er soms wel van genieten om op een tuning gebeuren te gaan kijken wat ze allemaal met hun bolides gedaan hebben .
Je zult je hier zeker amuseren .
Nemo , vind jij je fabia een suffe wagen ? Ik vond mijn fabje toch niet suf hoor . Ik vond hem net subliem in elkaar steken , met een iets te somber interieur , maar dat had dan weer een zakelijk zicht vond ik .

D

Deleted member 1943

ook welkom hier nog een jonge tevrede skodaracer:super:

en ik heb ook xenon he nemo:grin: en nog veel meer

veel plezier met je auto en maar gauw een album aan met foto's van je fabienne

gr stefan

nemo

Senior Member
ook welkom hier nog een jonge tevrede skodaracer:super:

en ik heb ook xenon he nemo:grin: en nog veel meer

veel plezier met je auto en maar gauw een album aan met foto's van je fabienne

gr stefan

ja stefan jij hebt ook xenon :D

tsja als ik op de weg een fabia zie rijden zitten er vaak oude mensen in! en mijn fabia is best traag de laatste tijd (rij denk te weinig) dus vandaar dat ik het een suffe wagen noem!

maar de fabienne vind ik super stoer! echt een mooie kleur, hij is echt goed gelukt! maarre die achterportieren, hoe krijg je die nou open?

MarcoO2

Forumguru
het kwartje mbt "Fabienne" valt nu pas bij mij... :smiley29: maar 't is een perfecte naam voor je auto natuurlijk!

EdK

Forumguru
ja stefan jij hebt ook xenon :D

tsja als ik op de weg een fabia zie rijden zitten er vaak oude mensen in! en mijn fabia is best traag de laatste tijd (rij denk te weinig) dus vandaar dat ik het een suffe wagen noem!
Je moet wat minder motor gaan rijden !!:tongue:
Doordat je daarmee in 4 seconden op 100 zit etc lijkt een wagen veel suffer !!
En gelukkig zie ik in Noord Holland veel jonge mensen ook in een Fabia rijden, dus om die indruk kwijt te geraken misschien verhuizen uit de regio Den Haag waar blijkbaar merendeel oude mensen wonen !??:489:

nemo

Senior Member
Nou dat heeft meer discussie veroorzaakt dan de bedoeling was.

ONTOPIC VOOR GOLD FABIA'S PRACHTIGE FABIENNE!

DareDevil

Actief lid
nee haar vriend :tongue:

Hey Gold Fabia

Wat leuk dat jij ook wat aan je Fabia hebt verandert. Is het otch niet zo'n suffe auto!!

Mijn karretje gaat zeer binnenkort naar de spuiter voor het vernieuwen van de rechter spiegel! van Klein naar Groot!!

En de Skoda Fabia RS bumper komt erop!!
Totziens taartschep!

Bovenaan Onderaan