Goodbye Skoda Fabia 1.4 Hello Seat Ibiza ST 1.4

DareDevil

Actief lid
Hallo allemaal,

Het is alweer een tijdje geleden dat ik hier op het forum ben geweest. In September mijn vertrouwde Skoda Fabia 1.4 bwj 2001 ingeruild voor een Seat Ibiza 1.4 ST Bwj 2012.

Hierbij wat foto's welke auto ik heb ingeruild, heb gekocht en hoe de auto nu is!

Bijlagen

• IMG_2653.JPG
    IMG_2653.JPG
    1,4 MB · Weergaven: 82
  • IMG_2658.JPG
    IMG_2658.JPG
    1,5 MB · Weergaven: 76
  • IMG_2656.JPG
    IMG_2656.JPG
    1,2 MB · Weergaven: 77
  • IMG_2668.JPG
    IMG_2668.JPG
    1,2 MB · Weergaven: 87
  • seat2.jpg
    seat2.jpg
    125,4 KB · Weergaven: 87
  • seat4.jpg
    seat4.jpg
    132,3 KB · Weergaven: 79

Hetzer

Forumguru
Gefeliciteerd met je nieuwe auto !
Alleen jammer dat het geen Skoda meer is :)

Is dit de 1.4 MPI ??

Cordoba

Forumguru
Dat ik die opvallende Fabia nooit heb gespot. :) Foto's gemaakt op Coenecoop?

Als je je onderhoud ook bij VDL laat doen, wens ik je heel veel sterkte, en ik vrees dat je het nodig zult hebben. Ik ken tevreden klanten, maar meer ontevreden klanten als het over onderhoud en reparatie bji VDL gaat.

@turboturbo mijn auto bevindt zich zelfs tussen 2 fora: op de voorste kentekenplaathouder S-O, en op de achterste het Skodaforum.

DareDevil

Actief lid
Dat ik die opvallende Fabia nooit heb gespot. :) Foto's gemaakt op Coenecoop?

Als je je onderhoud ook bij VDL laat doen, wens ik je heel veel sterkte, en ik vrees dat je het nodig zult hebben. Ik ken tevreden klanten, maar meer ontevreden klanten als het over onderhoud en reparatie bji VDL gaat.

@turboturbo mijn auto bevindt zich zelfs tussen 2 fora: op de voorste kentekenplaathouder S-O, en op de achterste het Skodaforum.

Als je uit omgeving Gouda komt zou je hem toch niet hebben gemist, Woonde eerst in w'veen en al 6jaar in Gouda. Nee foto's zijn gemaakt op het nieuwe industrie terrein van Moordrecht tegen de Coenecoop brug aan! Heb wel mijn wel bij de VDL groep maar heb zelf nog nooit echt problemen gehad.

Het is geen FR, het is een standaard 1.4 16v ST.

Heb de gehele auto over laten spuiten in Alor Blauw Metallic, met hier en daar wat aanpassingen, FR Grill zoals Ja Ruitenwissers in kleur, Onderstukken voorbumper in kleur, kappen rondom verstralers in kleur, Achterbumper onderstuk in kleur, gehele spiegelkappen in kleur, en een aangepaste dak spoiler van een Coupe versie laten monteren, Raamband, en ben met de verlichting voorzijde...

Nog op het lijstje:

Verlagen
Sport uitlaat
17inch velgen

Laatst bewerkt:

Joske

Forumguru
"Heb je die Seat niet in het blauw mijnheer de verkoper?"
"Neen, enkel in het grijs mijnheer"
"Ach, maakt niet uit, geef me die grijze dan maar. Zet hem wel in een ander kleurtje volgend weekend" :D

Cordoba

Forumguru
Ik heb 10 jaar in Gouda gewoond, woon er nu al een jaar of 7 niet meer, maar werk wel in de omgeving Reeuwijk-Brug en Gouda Centrum.

Nieuwe industrieterrein alleen 1 of 2 keer langsgereden onderweg naar huis, dus ken het nog niet zo. (pak normaal niet de Coenecoopbrug, alleen als er problemen zijn op mijn normale route)

DareDevil

Actief lid
Het klinkt raar maar ja wij hebben onze auto laten spuiten! Hij is niet gelijk overgespoten, we hebben de auto in september gekocht en voor de kerst was hij gespoten!
Dit omdat eigenlijk deze kleur niet te krijgen was in het eerste type ST. En omdat wij geen nieuwe wilde, hebben wij besloten om de auto over te laten spuiten. en gezien de kosten € 13600,- voor auto inclusief spuiten & spoiler (02-2012) kilometerstand 23450km incl. eerste beurt en 4 nieuwe banden (Pirelli) vielen de kosten nog wel mee.

Bovenaan Onderaan