Google maps full screen?

Tukkerdad

Actief lid
Hallo, ik heb google maps actief op de centrale console in mijn octavia4. Echter, het lukt me niet om m full screen te krijgen. Hij toont bijv. Rechts ca30% spotify, als ik alle andere apps uitzet een klol. Kan het wel full screen? En hoe dan? Tnx, Marco

EdK

Forumguru
Bij de amundsen in de Fab heb ik een instelling splitscreen
Als ik die uitlaat heb ik dus full screen !
Dus ipv naar full screen eens naar splitscreen zoeken in de instellingen ?

Afrit13

Forumguru
Als ik de handleiding van de Amundsen in de Fabia doorzoek dan kom ik alleen 'spliscreen' tegen voor de ingebouwde navigatie. Ik zou wel willen dat er een optie was om Google Maps (via Android Auto) in een split Screen weer te geven.

Maar het systeem in de Octavia 4 zal wel iets geavanceerder zijn

EdK

Forumguru
Lijkt er erg veel op !
Alleen het zal wel aan mij liggen maar als ik naar updates oid wil dan draai ik rondjes op die website met de transporter en discover....
En op link van jou praten ze ook over cd/dvd player en die van collega heeft alleen de SD lezer..
Dacht dat bij skoda soms onoverzichtelijk was maar hier bij VW is t ook al geval, of ligt het aan mij ?

Via Apple CarPlay krijg ik Maps fullscreen. Gewoon de kaart op het scherm aantikken en hij staat op fullscreen

Tukkerdad

Actief lid
"Het grootste deel van de interface is de navigatie, maar daarnaast zijn er twee kleinere vensters die in beeld blijven. " lijkt vastgezet dus.

Sorry dat ik deze thread uit het stof haal, maar voor mensen die er (net als ik) naar op zoek zijn: in de Octavia 4 facelift moet je een app openen en daarna nog eens op datzelfde icoontje drukken. Dan wordt de app fullscreen. Bij de 4 jaar oude Fabia was het op de kaart van Google Maps zelf drukken (of volgens mij op het tekentje om de layout te wijzigen - daar had je dan drie opties ipv nu twee).

klik.png

Bovenaan Onderaan