Google Maps

skodaboy57

Nieuw lid
Hallo , kan ik door mijn smartphone via usb te koppelen op mijn columbus , Google maps te zien krijgen op scherm columbus ? Bedankt voor info

gjhu

Senior Member
Ligt aan het systeem dat er in je auto zit. Als deze is voorzien van (geactiveerd) smartlink zou dit moeten werken.

Rallye

Forumguru
Vanaf modeljaar 2016 kan dat op een Octavia 3 met draad (en eventueel draadloos met een dongle van Ali). Volgens mij was bij de Columbus Smartlink altijd geactiveerd?

skodaboy57

Nieuw lid
Kga binnenkort eens test doen , smartphone via usb verbinden met columbus , Google maps openen smartphone en smartlink aanklikken op columbus en zien wat komt ( 0ct3 is van 2/19 )

Rallye

Forumguru
Als je Smartlink aanklikt op de Columbus en hij zegt niet “activeren via de dealer” gaat het gewoon werken….. Bij een O3 wel altijd bedraad, volgens mij.

Antera

Donateur
Columbus heeft standaard smartlink. Amundsen niet standaard maar moet mee besteld zijn. Anders kan ik het voor je activeren. let wel pas vanaf +/- BJ 2015

Rrijn

Nieuw lid
Columbus heeft standaard smartlink. Amundsen niet standaard maar moet mee besteld zijn. Anders kan ik het voor je activeren. let wel pas vanaf +/- BJ 2015
Ik heb een Fabia combi nj 2016 met radio 5Q00035864A binnenkort (komt van familielid)

Het activeren van de smartlink moet nog gebeuren zegt die als we er op drukken.

Dit hoeft niet bij de dealer
Dus?

En kan je mijn helpen wellicht?

Remko

Bovenaan Onderaan