Gooiseskoda wil zich voorstellen

Dag Allen,

Al een tijd volg ik dit heerlijke forum qua Skoda, en nu ik zelf een voor mij nieuwe Octavia 3 facelift heb aangeschaft is het ook tijd om me eens voor te stellen en actiever deel te nemen.

Mijn naam is Marco Janssen en op moment van typen alweer 47 jaar op deze bol aanwezig. Heb een zeer groot auto hart en lichte voorliefde voor het VAG merk.

Ik heb het geluk dat ik regelmatig kan wisselen van auto, maar kom dan toch ook wel weer terug bij VAG en nu net dus een Pacific blue oc3 1.0 TSI DSG met een lekkere 179k achter de kiezen gekocht. Ik ben niet bang voor hoge standen, de vorige eigenaar woonde veel op de snelweg en daar slijt een auto niet echt van. En gelukkig merk ik dat ook qua rijden. Geen rammels, een mooi strak lopen 3cylindertje en een snelle, maar boterzachtschakelende dsg. Wel wat steenslag, maar dat vind ik minder erg.

Mijn oude oc2 2.0 FSI met ruime 301k op de teller rijd veilig mijn vrouw en 1 jarige dochter in de rondte en die zal ik ook nog even in het hoge km standen topic zetten.

Zoals Gooiseskoda al verraad woon ik in het gooi en daar is ook mijn werk in de media te vinden.

Ook zal ik actiever deelnemen in topics en wie weet als het weer kan zien we elkaar eens bij meeting oid.

Blijf gezond en wellicht tot een keer.

Marco mooi.jpg

Bovenaan Onderaan