Heb je geen Poingggg, Poingggggg :icon_smile_question
Bij mijn Octavia gaat alleen even het lampje branden als je het contact aan zet. Daarna gaat het weer uit, ook als je de gordel niet om hebt.
He? Dus er zit daadwerkelijk een gordelwaarschuwingslampje in? En die wordt vervolgens niet gebruikt? En dat is standaard?Bij mijn Octavia gaat alleen even het lampje branden als je het contact aan zet. Daarna gaat het weer uit, ook als je de gordel niet om hebt.
nee ik heb geen poingggg poingggg
maar kan dat ook door bijv. de vorige eigenaar zijn uitgezet of gaat dit via een zekering die dan stuk zou kunnen zijn :crazy:
gr
Jeffrey
Ja, bij onze nieuwe F-2/R/O2 etc. Maar het gaat hier om een O-1. Erwin_K meldt dat het lampje bij starten wel even aan is (het is er dus wel), maar daarna niet meer brand. Dat vind ik dus raarHet lampje brand als je gordel niet draagt. Maar dat poingggg poingggg begint pas als je een bepaalde snelheid rijdt, bv boven de 30 km/h
Ja, bij onze nieuwe F-2/R/O2 etc. Maar het gaat hier om een O-1. Erwin_K meldt dat het lampje bij starten wel even aan is (het is er dus wel), maar daarna niet meer brand. Dat vind ik dus raar
Bij mijn O1 RS gaat het waarschuwingslampje branden zodra ik het contact aanzet en nog geen gordel om heb. Ook hoor ik dan (maximaal) 6 keer een waarschuwingssignaal. Vreemd dat dit niet bij alle O1 standaard is.
Bij mijn O1 RS gaat het waarschuwingslampje branden zodra ik het contact aanzet en nog geen gordel om heb. Ook hoor ik dan (maximaal) 6 keer een waarschuwingssignaal. Vreemd dat dit niet bij alle O1 standaard is.
Heb begrepen dat dit aan en uit te zetten is middel VAG-COM, computerprogramma om o.a. de elektronica van de auto aan te passen. Heb een leenauto gehad - VW - als je de gordel niet om had bleef het "bellen".