Gordelspanner stuk...

Megawendy

Nieuw lid
De gordel van de bestuurders kant deed het niet meer, dus even mijn handige broertje laten kijken en heeft hem er uit gehaald, om er achter te komen dat ie echt stuk is ;)

Maar allerlei sloopbedrijven gebeld, nergens de goeie (bestuurderskant)
Dus dan maar de dealer, die vertelt mij dat er een elektrische in zit, aan het kenteken te zien, maar het is een gewone. Is niet meer op voorraad, en moet besteld worden bij de importeur....

Heb ook wel 1 iemand gevonden op internet die ze verkoopt voor 88,- maar die zien er niet het zelfde uit als degene die er uit onze auto kwam...

Maar nou mijn vraag, 1 sloop bedrijf had nog wel de gordelspanner van de andere kant(bijrijderskant) Maar zou dat passen ??

Ronnie

Forumguru
Hier staat nog een vrij complete sloop-Fabia Combi: Autodemontage Westerhof, Losser, 053-5381701.

Megawendy

Nieuw lid
Het probleem is dus dat de dealer aangeeft dat de fabia;s een elektronische gordel spanner hebben...
Ik zit er niet op te wachten om een gordel set te kopen waarvan het dan niet past...

Die van die ibiza en polo kom ik wel tegen op MP maar zien er nie thet zelfde uit... Zou dat dan wel passen?

Gr wendy

Chatslet

Forumguru
Gewoon naar de sloop gaan, daar mag je de onderdelen zelf uitbouwen dus zie je het meteen. Alleen bij de kassa is het altijd weer een verassing.

Megawendy

Nieuw lid
Deze had ik idd gezien, maar ze zijn niet het zelfde als die ik er bij mij uitgehaald heb.
Ik heb nu via een automonteur-kennis, een universele gordelspanner gekocht, die zeker weten past.
Hij zei namelijk ook dat gordels en airbags uit veiligheidsregels niet verkocht mogen worden uit sloopautos wat vaak autos zijn die in een ongeluk hebben gezeten....
En omdat we veiligheid wel belangrijkvonden hebben we dus voor een nieuwe gekozen :)

Bovenaan Onderaan