Gordijnairbags

Beste allemaal,
Net toen we onderweg waren viel ons oog op 4 kunstof plaatjes met het opschrift airbag. Deze zitten halverwege en achterin het plafond. Zit hier daadwerkelijk een airbag achter of zijn deze fake. Wij hebben geen gordijairbags besteld. Wie heeft een antwoord?

Ronnie

Forumguru
Wanneer er airbag opstaat, zit er ook een achter. Dit moet wettelijk aangegeven worden voor de inzet van hulpdiensten zoals (wij) de brandweer enz.
Dan komen wij n.l. niet voor verrassingen te staan wanneer we er een knipschaar inzetten.....
Meest voorkomende: stuur, bijrijder, stoel(leuning portierzijde) knie(onder in dash) gordijn(dak) C stijl(luxere auto's).

FredV

Banned
vreemd, weer een GL geleverd met andere opties dan besteld...
Lijkt er steeds meer op dat de fabriek om aan de grote vraag te voldoen, andere uitvoeringen heeft aangepast voor de GL

Bedankt voor de snelle reactie. Hebben we geluk, niets betalen en extra veiligheid. Hebben meer forum bezoekers dit ook?

FredV

Banned
ja, er waren er die de brilhouder en spiegel in zonneklep als extra hadden, maar niets gehoord over gordijnairbags... dus lucky you:)

FredV

Banned
pff die zouden, dacht ik, juist met de gordijnairbags mee worden geleverd...
en handgrepen, heb je die ook?

EdK

Forumguru
Nou die dubbelle naam vind ik een beetje verwarrend !!
Je weet nooit met wie je zit te praten !
Zometeen doe ik een oneerbaar voorstel, maar ja tegen wie dan he ??
Zou het fijner vinden als ze per bericht hun naam erbij zetten wie bericht heeft geschreven !

Of nog een account erbij aanmaken en deze laten veranderen in Claudia of ...

erik2907

Actief lid
Beste allemaal,
Net toen we onderweg waren viel ons oog op 4 kunstof plaatjes met het opschrift airbag. Deze zitten halverwege en achterin het plafond. Zit hier daadwerkelijk een airbag achter of zijn deze fake. Wij hebben geen gordijairbags besteld. Wie heeft een antwoord?

Of de verkeerde afdekplaten gemonteerd zonder airbags? Gewoon de computer laten uitlezen door de dealer of demontage van de afdekplaten en je weet het !!

Ik ga vd week wel langs de dealer, weet ik het zeker. Maar wat zit er bij jullie dan in het dakhemel voor een plaatjes of helemaal niets?

Groeten jeroen

erik2907

Actief lid
Ik ga vd week wel langs de dealer, weet ik het zeker. Maar wat zit er bij jullie dan in het dakhemel voor een plaatjes of helemaal niets?

Groeten jeroen

Bij mij zitten dezelfde plaatjes maar ik heb wel gordijnairbags erbij besteld, tenminste daar heb ik voor betaald :)

Bovenaan Onderaan