GPS antenne inbouwen in O2

retep607

Nieuw lid
Hallo,

Ik wil mijn Kenwood DNX5220BT in mijn O2 gaan inbouwen. Heeft iemand een tip waar ik de GPS antenne kan monteren ?

Alvast bdankt voor de tips

hemi24

Forumguru
Als je het bakje midden boven op het dashboard toch niet of weinig gebruikt, zou ik hem daar plaatsen...

Gieliovd

Forumguru
Het wordt vaak genoeg in het dashboard ingebouwd.

Alternatief als de kabel lang genoeg is, boven de hemel, bijvoorbeeld bij het leeslampje.

Even de beschrijving lezen.

Ronnie

Forumguru
Het bakje boven op het dashboard kun je zo losschroeven, uitnemen en daaronder zit ie perfect, ruimte genoeg en mooi uit het zicht. Het is uiteindelijk ook een soort visitekaartje voor het "gilde"............

LenK

Forumguru
Alternatief als de kabel lang genoeg is, boven de hemel, bijvoorbeeld bij het leeslampje.
A-Stijl bekleding is nogal een gehannes om die weer vast te krijgen en in de A-Stijl zit ook een airbag in dus je moet wel uitkijken hoe je de kabel daar wegwerkt.

hemi24

Forumguru
dat kan kloppen, had de antenne van de blaupunt travelpilot "verstopt" tussen de dubbele kofferklep: met de magnetische onderkant van de antenne op bovenop het blik van de achterklep geklikt, waar ruimte was tussen de kunststof spoiler van de scharnierende achterruit.
Altijd goed ontvangst, uit het zicht en goed beschermd.

Bovenaan Onderaan