Gratis onderhoudsbeurt.

Dit kwam ik tegen op de website van Dekra. Ze roepen Skoda rijders op om hun auto een beurt te laten geven. Wat voor Skoda maakt niet uit. Ze gaan dan kijken of alles goed gemaakt word. Dit in opdracht van Skoda Europa. Ik heb mij inmiddels opgegeven omdat ik de auto toch een beurt wou laten geven. Laat meteen(voor eigen kosten) de auto helemaal in orde brengen. Om er aan mee te doen mag je auto niet ouder zijn dan 6 jaar en niet meer dan 200000 km hebben gereden. Ik zou zeggen,profiteer ervan nu het nog kan. Hahahaha. Ze zoeken mensen verspreid over Nederland. Ze hebben gemiddeld 80 auto's nodig. Vr.Gr.Henk.
Hier is de link naar de website.
http://cms.dekra-services.de/nl/nl/index.php?id=58.

Aiii

Lid
Kijk, dat zijn nou de leuke berichten, denk echter niet dat ik meedoe, met 6000 kilometer is mijn auto nog niet zo toe aan een beurt. :D

Wasmachineman

Forumguru
Ik had mij ook opgegeven alleen hebben ze niet meer teruggebeld naar mij en dat is wel slordig ? Dan hoeft het voor mij niet meer !

Nee,hoor. Ik heb wel gebeld en kreeg eerst een receptioniste aan de telefoon. Werd toen doorverbonden met Henk Faasen. Die schijnt het allemaal te regelen. Moest een mail sturen met de gegevens van de auto. Hij zou dan contact opnemen wanneer de auto zijn beurt krijgt. Misschien hebben ze nu wel genoeg aanmeldingen. P.S. Inderdaad niet netjes om niet terug te bellen,als hij dat belooft heeft. Ik heb eventueel wel een emailadres voor je. Vr.Gr.Henk.

Wasmachineman

Forumguru
Ik hoef niet meer. Ga morgen naar S-Point voor de 90.000 km beurt.
Maar het idee is wel goed om garages te checken.
Je bent toch een berg geld kwijt.

Bovenaan Onderaan