green line logo

Hetzer

Forumguru
Wat me al opviel bij de nieuwe Superb Combi Greenline, schijnt nu ook bij de overige modellen te worden ingevoerd, ook bij de Fabia komt namelijk het Greenline logo in de gril.

2m63mys.jpg

Zijn er al mensen die hun Fabia GL zo hebben afgeleverd gekregen??

Trucker

Actief lid
Ik heb de mijne gisteren bekeken bij de dealer en heb geen logo van de greenline op de gril(op de kont heb ik hem laten weghalen)

Hetzer

Forumguru
(van de kont is hij bij mij ook af.)

hier nog 1 van de gril

32zjm2x.jpg

misschien vanaf bouwjaar 2011?, hier zit ook een kortere antenne op.

corsaar

Senior Member
Greenline op de gril vind ik helemaal niet mooi.
Ik vraag me af of dat er wel af kan zonder schade.

Noord26

Forumguru
Lijkt mij van niet?

Het maakt de neus van de auto a-symetrisch, hetgeen een normaal persoon opvat als een 'afwijking'. Daarnaast is het niet optimaal voor de luchtweerstand.

corsaar

Senior Member
@ Lenk Als er vRS stond had niemand er moeite mee.

Niemand is generaliserend .
Vind je, het maakt me niet uit, ik wil helemaal geen troep op mijn auto.

wanderer

Senior Member
ik vind zo'n GL logo wel leuk aan de voorzijde, dus mocht iemand hem over hebben...houd ik me aan bevolen....

NielsW

Lid
Ik stoor me niet aan het logo van greenline op de kont, netzomin als het in de gril zou zitten.
Volkswagen heeft dit al sinds de introductie van de bluemotion op als zijn modellen. Waarom Skoda niet ;)

stradje

Actief lid
Hetzer: even een heel ander vraagje. Hoe ontwikkelt het verbruik zich bij jou? Want jij was van meet af aan de "witte raaf van het verbruik" die 5km meer uit een liter wist te persen dan alle andere GL-ers. Heb jij sinds 13-9 (laatste invoer spritmonitor) nog getankt? Ik ben heel benieuwd of de trend zich doorzet.

Misschien kun je het antwoord in het verbruiksdraadje zetten, want anders maak ik mij met deze vraag schuldig aan "topic-kaping". ;)

Wat betreft het Greenline logo op de voorzijde: Ik heb hem in ieder geval er niet op zitten. Vind het prima zo.

Hetzer

Forumguru
@Repsaj, zijn al meerdere draadjes over,

maar de logo aan de achterzijde eerste eens overgieten met kokend water , daarna snij je de geplakte letters met bijvoorbeeld flos draad heel erg makkelijk van de auto,en daarna even cleanen,

Bovenaan Onderaan