Greenline 1.6 TDI

Status
Niet open voor verdere reacties.

bastew

Nieuw lid
Winterbanden zouden verplicht moeten worden!

Afgelopen zaterdag is mijn Octavia een kleine 20cm korter doordat iemand het niet nodig vond om winterbanden te monteren en door te rijden op zomerbanden zonder profiel.

Stond voor het rode stoplicht en ineens een klap, resultaat een klein 4000 euro schade :mad:

Wasmachineman

Forumguru
Zat die persoon niet gewoon te slapen achter het stuur? Ook met winterbanden kun je ergens opknallen als je niet oplet hoor.
Is er technisch onderzoek gedaan naar de auto die je aanreed omdat je 0 mm profiel aangeeft?

Rallye

Forumguru
@Bastew: ik neem aan dat jij verder OK bent? Zo'n klap van achter kan zeer vervelend zijn.

flip

Lid
Dat is ergerlijk! Je legt zelf winterbanden voor jouw veiligheid en die van de anderen, en dan rijdt een oelewapper jouw wagen in de prak omdat hij die kost niet verantwoord vond. Hij zal wel een dure stereo in z'n wagen gehad hebben, of mooie dure velgen, want 'dat staat zoveel strakker'... Prioriteiten heet dat dan, dacht ik!

higgy

Forumguru
[moderatorbreak]Sneu voor je dat dit is gebeurd, maar niet weer een winterbanden-draadje. Slotje[/moderatorbreak]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan