Greenline

Ronimo

Nieuw lid
Hallo ,
Heeft er al iemand met de nieuwe Fabia greenline gereden?
Bij ons(Belgié)krijg je 3% korting van de staat + een bonus van 200 euro voor de roetfilter.
Komt er nog bij dat hij redelijk goed uitgerust is(dance radio,electrische spiegels mistlichten met cornerfunctie etc...)
Enkel die wieltjes...14" 175 bandjes...
Daar ze een hoge zijkant hebben zal het comfort er wel bij varen.
Je kan er natuurlijk later ook nog 15"ers onderzetten(en met die 3 cm lagere koets oogt dit waarschijnlijk nog mooi ook).
Ik denk dat je in de stad er niet veel van voelt daar de eerste en tweede versnelling de zelfde is.
Oh en heu...het milieu vaart er goed bij....

van_der_P

Senior Member
Het is jammer dat deze uitvoeringen alleen in diesel verkrijgbaar zijn. Daar komt ook nog bij dat ze in aanschaf 240 euro duurder zijn ( 19550 euro voor de HB en 20345 euro voor de combi) dan in vergelijking met de Ambiente. En er zijn geen extra's op te bestellen. Voor mij geen optie.
Was deze uitvoering goedkoper en ook in benzine leverbaar dan had ik er wel oren naar. Maar nu niet.

Annebeestje

Nieuw lid
Roetfilter nuttig?

Heeft het nu eigenlijk zin om alsnog een roetfilter te laten plaatsen? Ben wel jaloers op de schone greenline :-) Wellicht volgend jaar een andere bijtellingsklasse?
De leasemaatschappij was er nogal vaaag over...dus vraag het maar even aan de echte experts ;)

Bovenaan Onderaan