Ik ben vandaag bij de dealer van Mickie geweest om de verchroomde roofrails te bekijken op de O2 Combi. Ik vond de Alu-uitvoering op de RS van Mickie al mooi maar de chromen is het voor mij helemaal en ik heb deze dan ook besteld voor mijn RS. Kwa uiterlijk zijn ze hetzelfde als op de Audi Avant of VW Passat Variant.
Al pratende met de verkoper heb ik hem ook even deze site laten zien en heb ik hem gevraagd of hij interesse zou hebben in een eventuele groepsaankoop en dan wat met de prijs kon doen ! Hij wil hier graag aan meewerken mits er 10 of meer deelnemers zijn.
Het betreft hier dus of het verchromen of het spuiten in Alu van je eigen roofrails. Demontage en montage is simpel en kan van buitenaf. De Alu versie kost normaal 276 euro en de chromen 330 euro. Bij voldoende deelname zijn de prijzen respectievelijk 250 en 300 euro !
Heb je interesse zet je naam in het lijstje d.m.v. copy/paste.
1. Richyk/Chrome
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
Al pratende met de verkoper heb ik hem ook even deze site laten zien en heb ik hem gevraagd of hij interesse zou hebben in een eventuele groepsaankoop en dan wat met de prijs kon doen ! Hij wil hier graag aan meewerken mits er 10 of meer deelnemers zijn.
Het betreft hier dus of het verchromen of het spuiten in Alu van je eigen roofrails. Demontage en montage is simpel en kan van buitenaf. De Alu versie kost normaal 276 euro en de chromen 330 euro. Bij voldoende deelname zijn de prijzen respectievelijk 250 en 300 euro !
Heb je interesse zet je naam in het lijstje d.m.v. copy/paste.
1. Richyk/Chrome
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.