Groepsactie: Cruise Control Inbouwen bij VAG techniek

whalertje35

Actief lid
Aangezien ik de cruise control behoorlijk mis in mijn Go heb ik bij VAG techniek geïnformeerd of er via een groepsactie de cruise control in te bouwen is. En dit is mogelijk, zie hieronder de mogelijkheden:

• Cruisecontrol inbouwen kost 275 euro (handel wisselen, kabel installeren en activeren),
  • Boordcomputer activeren kost 40 euro extra (kabel installeren en activeren),
  • Als extra worden er dan nog VAG com aanpassingen gedaan.

Deze groepsactie is geldig indien er minimaal 5 eigenaren mee doen aan deze actie. Mochten er meer als 5 eigenaren geïnteresseerd zijn dan worden de werkzaamheden verdeeld over meerdere dagen, dus maximaal 5 auto's per dag.

Bovendien is deze groepsactie alleen bedoeld voor de Citigo / UP / Mii.

Dus wie er interesse heeft graag bij mij melden, ook bij eventuele vragen/onduidelijkheden even contact met mij opnemen. Dan kan ik de vragen bundelen en in 1 keer aan VAG techniek voor leggen. Stuur mij dan een PB.

Interesse:
1 Dennis (Skoda Citigo)
2
3
4
5

Inge

Lid
Interesse:
1 Dennis (Skoda Citigo)
2 Inge (Skoda Citigo)
3
4
5

Zal ik de actie ook op het UP! forum plaatsen - zijn er misschien ook wel die mee willen doen. Dat is goed, toch?

Cordoba

Forumguru
Zal ik 'm ook vermelden op S-O Seat Online (daar is Vagtechniek overigens sponsor van het forum)?
@Noord26: volgens mij is er net een actie afgelopen voor de rollenbank

Impuls

Nieuw lid
Hallo allemaal,
Ik ben Albert, wij zijn sinds kort in het bezit van een Go. Missen de CC en zijn ook in voor de VAG-instellingen. Zet mij maar op de lijst.
O ja, onze Go is een Tour spring green, met panorama dak (zelfs in deze winter al heerlijk onmisbaar!)

whalertje35

Actief lid
Zal ik 'm ook vermelden op S-O Seat Online (daar is Vagtechniek overigens sponsor van het forum)?
@Noord26: volgens mij is er net een actie afgelopen voor de rollenbank

@Cordoba, je kan de advertentie daar plaatsen. Echter heb ik dan geen zicht op eventuele aanmeldingen. Lopen de aanmeldingen dan via jou en dat jij deze door geeft aan mij?

Inge

Lid
Dat is mooi nu nog 2 te gaan ( althans op dit forum) - wie maakt mee de 5 rond!

En helemaal leuk nog meer Spring Green op het forum - is ook mijn kleur. :)

Cordoba

Forumguru
@Cordoba, je kan de advertentie daar plaatsen. Echter heb ik dan geen zicht op eventuele aanmeldingen. Lopen de aanmeldingen dan via jou en dat jij deze door geeft aan mij?

Ik zal wel een linkje naar dit topic plaatsen, en mensen aangeven dat ze als het niet lukt, mij een berichtje kunnen sturen.

whalertje35

Actief lid
Heeft voor de rest niemand meer interesse? Ook van het Seat Forum niet?

Interesse:
1 Dennis (Skoda Citigo)
2 Inge (Skoda Citigo)
3 Albert (Skoda Citigo)
4
5

Misschien valt er ook wel te overleggen met VAG techniek als we met minder auto's komen, ik hou jullie op de hoogte.

Cordoba

Forumguru
Via Seat forum geen respons gekregen (daar zijn volgens mij ook meer Mii's in bestelling, als dat er op dit moment in bezit zijn van forumleden)

whalertje35

Actief lid
Helaas kunnen we aannemen dat deze actie niet geslaagd is, we komen niet aan 5 leden die de CC in willen laten bouwen.
Ik heb daar op de vraag gesteld bij VAG techniek of het ook voor 3 auto's kan, uiteraard is er dan ook minder korting.
Dan kwam het probleem nog wie wanneer de CC wilde inbouwen, dat ligt te ver uit elkaar. En geen reactie gekregen van iemand de zich aangemeld had.

Dus volgende keer beter zullen we maar denken.

passatboy

Forumguru
is er geen handige harry hier op het forum die dat wil doen voor u , je koopt de hendel , trekt een paar kabels bij naar het boordnet en of de ecu, en programmeren en klaar , werkje van een 1.5 uur per wagen

Vdub

Actief lid
Ik ben vandaag bezig geweest met inbouwen van CC in de Citigo van mn moeder, inmiddels bijna klaar, in deze upgrade zit ook het kabels trekken voor de MFA en natuurlijk het kabels trekken voor de CC.

Als deze klaar is staat de volgende klant al te springen om de Citigo te brengen..

Vdub

Actief lid
De 1e valt nooit mee omdat je zelf bijna alles moet uitzoeken.. heb nu alles aangesloten en gecodeerd, MFA werkt inmiddels al wel, CC nog niet, de cancel-knop doet nog niks en er zit nog een fout in 01 Engine van de CC stengel.

Het begint nl in eerste instantie al met wat je allemaal wel niet los moet halen om het aflegvakje onder het stuur weg te krijgen, dan de stekkers van de BCM naar voren friemelen, onder de kap bij de ECU nog met een draad aan de gang..

Morgen maar weer eens verder kijken...

Ik ga nog wel even een paar setjes draad klaarmaken, de org. (gele)draadjes houden niet over qua lengte

Antera

Donateur
Ben erg benieuwd hoorde idd dat het geen makkelijke is en daarom de prijzen overal ook hoog zijn

Inge

Lid
Goed gehoord - althans wat ik toen van vag begrepen heb zijn ze er wel een paar uurtjes (stuk of 4) mee zoet.

Bovenaan Onderaan