Ik zal hier 2 versie's neerzetten, 1 voor die gene die niet zo veel tijd hebben en 1 versie voor die gene die graag leest.
Mijn Auto : Skoda Octavia 2 1,9 TDI DSG DPF Elegance
Versie 1.
Kom ik met mijn boerenknol bij Pedro aan, Ben ik daar vertrokken met een volbloed mustang!!!!
Versie 2
Afgelopen donderdag ochtend een afspraak bij Hartog tuning in Alkmaar.
Stipt op tijd, heb zelf ook een hekel aan te laat komen.
Heel vriendelijk ontvangen,vraagt Pedro"eerst even een rondje rijden? dan de koffie?" kijk gelijk ter zake komen eerst werken dan ontspannen.
Rondje gereden zijn hand werd vol geklad met aantekeningen. terug in de werkplaats, de auto even checken software uitlezen en aan de gang, elke kenwaarde (of hoe dat ook maar mag heten) grafieken door gevroet en aangepast. Software terug in de auto. Weer een rondje rijden. het werd al behoorlijk moeilijk mijn smile te verbergen, onderweg nog even wat op zijn hand gekrabbelt. bij pedro een bedenkelijk hmmmmmm geluidje. terug naar de werkplaats. Software nogmaals doorvroeten en nog wat aanpassingen gedaan. Vervolgens weer de software geupload en nogmaals een rondje. Aangezien ik een dsg 6 bak erin heb liggen en pedro niet gelijk alles uit de kast wilde halen had hij hem wat lafjes afgsteld vertelde hij, toch niet te vreden nog een keer wat bijwerken en zij hij vervolgens rij jij maar even een rondje.
Nou even een rondje gereden, mijn sporen en zweep kon ik thuis laten. Dit is een Fullbread stallion geworden, wat een verschil.
Het vermogen komt er lekker soepel in, maar hij blijft trekken totdat ie in de begrenzer gaat 200kmh, Het opschakelen lekker soepel geen stoten even het gaspedaal strelen en hij begint weer te spurten.
Helemaal tevreden. Super werk afgeleverd. Als je het mij vraagt is dit maatwerk geweest, geen standaard software update die gelijk er overheen wordt geschreven, nee alles netjes aangepast en verwerkt.
Super!!!!
PS. het verbruik is minder geworden ik heb net de tank leeg gereden en ik rijdt er meer dan 900km mee, dat heb ik voorheen nooit gered,
dit was een rit van den Helder naar flensburg en weer terug met stukken :super: even uitproberen 200kmh, ook een stuk file gehad en tussen door wegen.