Groepskorting tot 40% bij hartog

bobby45

Actief lid
Tunig kun je bijna overal doen.

Voor maat werk zijn er maar en paar.

ik ga voor een paar extra pk,s niet in de rij staan,

In het noorden zitten ook een paar de meeste sturen de software op en komen dan weer via de mail terug voor 250 tot 400 euri heb ik mijn 1,4 tsi op 145 pk staan en 250 newton meter.
Mijn dealer heeft ook andere contacten dan abt.
als pon met een update de boel wis zit ik zo weer vast aan 300 km rijden.

p.s deze is zeker een van de beste tuners.hartog doet met al heel lang.

hemi24

Forumguru
...deze is zeker een van de beste tuners. Hartog doet het al heel lang.

:ot: er zijn ook fabrikanten die al heel lang auto's bouwen en het nog altijd niet onder de knie te lijken hebben, ookal "Leben" ze auto's... :489:

Ik wil geen kwaad woord over Hartog in de mond nemen, maar meer over de opmerking in het algemeen...

Is de 1.6 CR TDI nu eindelijke een keer te tunen, of is dat nog niet bekend!?!

___JC___

Forumguru
Ik ben er ook een keer geweest met mn oom. Aardige vent Pedro, weet wel waar hij mee bezig is lijkt me. Jammer dat hij geen rollerbank heeft waar je ook echt kan meten wat het resultaat is. Hij had toen een of andere G-force meter, maar de waardes die daaruit kwamen leken niet helemaal te kloppen...

VEEJAY

Forumguru
Kreeg toevallig van de week een aanbieding voor tuning via die VerassendSkoda email en ook van Ziptuning, hebben mijn mailadres kennelijk nog bewaard.

Even algemeen: staar je niet blind op pk waarden maar let op de drivability van de auto na tuning. Een maatje van mij heeft een Golf IV met slechte tuning. Je voelt gewoon dat het koppel er veel te hard inkomt en veel te vroeg. Ook houdt ie het vermogen veel te lang vast. Geeft wel een sensatiegevoel, maar of het lang heelblijft... Maar ik weet niet waar die getuned is, hij heeft hem zo gekocht.

Veel plezier aan diegene die het gaan doen met de actie! :-)

bobby45

Actief lid
was een van de weinige die de 2000 tt kan tunen

Veejay heeft en goed punt, het kan stuk ,als je te veel turbo druk wil hebben,temperatuur in je uitlaat schiet ook omhoog omdat deze nodig is om de turbo te laten draaien en dan zal de turbo smelten.

de goede tuners zullen er rekening mee houden .

Hartog is er zo een maar JD ook zoek maar eerst goed op internet voor je in zee gaat met een tuner.

Deze zal na tuning en log maken met zijn vagcom.

Ook zijn er standaard tuning deze gaan niet zo ver.

http://www.tdisite.nl/viewtopic.php?t=3382

skodaoctavia2

Actief lid
Ik zal hier 2 versie's neerzetten, 1 voor die gene die niet zo veel tijd hebben en 1 versie voor die gene die graag leest.
Mijn Auto : Skoda Octavia 2 1,9 TDI DSG DPF Elegance
Versie 1.
Kom ik met mijn boerenknol bij Pedro aan, Ben ik daar vertrokken met een volbloed mustang!!!!

Versie 2
Afgelopen donderdag ochtend een afspraak bij Hartog tuning in Alkmaar.
Stipt op tijd, heb zelf ook een hekel aan te laat komen.
Heel vriendelijk ontvangen,vraagt Pedro"eerst even een rondje rijden? dan de koffie?" kijk gelijk ter zake komen eerst werken dan ontspannen.
Rondje gereden zijn hand werd vol geklad met aantekeningen. terug in de werkplaats, de auto even checken software uitlezen en aan de gang, elke kenwaarde (of hoe dat ook maar mag heten) grafieken door gevroet en aangepast. Software terug in de auto. Weer een rondje rijden. het werd al behoorlijk moeilijk mijn smile te verbergen, onderweg nog even wat op zijn hand gekrabbelt. bij pedro een bedenkelijk hmmmmmm geluidje. terug naar de werkplaats. Software nogmaals doorvroeten en nog wat aanpassingen gedaan. Vervolgens weer de software geupload en nogmaals een rondje. Aangezien ik een dsg 6 bak erin heb liggen en pedro niet gelijk alles uit de kast wilde halen had hij hem wat lafjes afgsteld vertelde hij, toch niet te vreden nog een keer wat bijwerken en zij hij vervolgens rij jij maar even een rondje.
Nou even een rondje gereden, mijn sporen en zweep kon ik thuis laten. Dit is een Fullbread stallion geworden, wat een verschil.
Het vermogen komt er lekker soepel in, maar hij blijft trekken totdat ie in de begrenzer gaat 200kmh, Het opschakelen lekker soepel geen stoten even het gaspedaal strelen en hij begint weer te spurten.

Helemaal tevreden. Super werk afgeleverd. Als je het mij vraagt is dit maatwerk geweest, geen standaard software update die gelijk er overheen wordt geschreven, nee alles netjes aangepast en verwerkt.
Super!!!!

PS. het verbruik is minder geworden ik heb net de tank leeg gereden en ik rijdt er meer dan 900km mee, dat heb ik voorheen nooit gered,
dit was een rit van den Helder naar flensburg en weer terug met stukken :super: even uitproberen 200kmh, ook een stuk file gehad en tussen door wegen.

E

Ex-lid 2926

Kijk eens aan. Vooral versie 1 spreekt mij erg aan. Vroeger, toen ik een jaar of tien, elf was, was ik al helemaal gek van auto's. Op de fiets langs alle garages en autofolders verzamelen. Het behang op mijn slaapkamer bestond vrijwel geheel uit grote foto's uit autofolders. En op de meest prominente plaats , hoog aan de muur en recht tegenover het bed hing een grote foto van de Ford Mustang 1. Nu siert een afbeelding van de Shelby Mustang 500 het bureaublad van de laptop. Een echte Mustang zal wel onbereikbaar blijven, maar als door een betaalbaar ingreepje in het zenuwcentrum van de O2 TDI het mustanggevoel boven komt drijven, dan begint het toch wel wat te kriebelen.

Ik kan bijna niet wachten tot het 30 juli is.
Ben echt benieuwd hoe mijn 1.8 tsi gaat reageren.
Heb je enig idee hoeveel pk hij nu heeft of verteld Pedro je dat niet?

skodaoctavia2

Actief lid
jammer jongens speciale prijs, 300,-:24:, maar de actie is gesloten
hij heeft het wel verteld hoeveel pk's hij had en heeft , zou ik even het grafiekje erbij moeten pakken

Bovenaan Onderaan