Groet uit en van Utrecht

Hallo allemaal,

Ik wil mij even kort voorstellen, ik woon in Utrecht en ben gek van Koi's, Cars en Watches wat mijn vrouw genoeg hoofdpijn bezorgt.;)

Wij hebben 2 maanden geleden onze zwarte Audi A4 avant ingeruild voor een witte Skoda Fabia (2) 1.6 Sport met een zwart dak en zijn tot op heden erg tevreden over deze auto.

Wel meteen wat kleine aanpassingen gedaan zoals het monteren van betere kwaliteit bougies (auto rijd op LPG-G3 :shocked: ), het plaatsen van een cyclone 3 :xyxthumbs: en met veel betere kwaliteit olie ververst.

Hij staat nu op hele kleine 15" zwarte velgen met winterbandjes :( en de 17" borbet LS velgen met bijna zomerbanden liggen klaar voor de verkoop omdat ik komende zomer 18" velgen :grin: wil monteren.

Ik ben 19" velgen gewend waardoor de 17" velgen mij erg tegenvallen qua formaat.

Verder heb ik nog genoeg noten op mijn zang waaronder het verlagen, monteren van zwarte koplampen, plaatsen van DRL en xenon verlichting, etc...

Maar goed, wij hebben hem pas, dus alles op zijn tijd.

Cordoba

Forumguru
Welkom, en we houden hier van plaatjes bij de praatjes. Dus als je een of meer foto's van je auto toe kunt voegen, maak je weer mensen blij. :super:

Bovenaan Onderaan