Groeten uit Friesland

west rain

Actief lid
Hallo allemaal,

Ik heb mij zojuist aangemeld omdat ik net een nieuwe SuperB combi heb besteld en ik eigenlijk nog een paar vraagjes heb. Mijn huidige SuperB combi 1.6 greenline draait naar volle tevredenheid sinds 2011 zijn rondjes en er staat inmiddels 130K op de teller. Heb zakelijk al veel (duurdere) auto's gereden, maar de auto bevalt mij zo goed dat ik nu voor mijn nieuwe job weer eentje heb besteld.

De kinderen zijn gek op de ruimte achterin en mijn vrouw vind dit de eerste auto waarmee ze niet het gevoel heeft in een joekel van een auto onderweg te zijn (raar maar waar). Ook voor vakantiedoeleinden is het gewoon een superding. (geen nood, die groene stickers waren er na een dag al af :tongue: )
0l9j.jpg

o55r.jpg

Nou heb ik een combi greenline in die mooie sprint pro uitvoering besteld met de volgende extra's:

- Kenwood DNX521DAB audio/navigatie
- soundpakket premium plus met Pioneer TS-E luidsprekers
- trekhaak
- 17" LM
- kleur bevalt mij prima dus het wordt weer een brilliant silver metallic

De auto komt in januari 2014 op kenteken.

Wat zijn jullie ervaringen met het Kenwood systeem? Ik heb ervoor gekozen na wat vergelijking met de 510/Columbus, Zenec, ESX. Wat mij in theorie bevalt is de betere geluidsweergave t.o.v. Columbus, het grote 7" scherm en het deels afneembaar front. Enige nadeel volgens Kenwood zelf is het feit dat de navigatie (nog) niet in het maxi dot wordt weergegeven. Dit zou wellicht bij de volgende software update gerepareerd kunnen zijn.

Daarnaast: Heeft iemand van jullie ervaring met het aanbrengen van een achteruitrij camera? Ik zag op de volgende site een leuke oplossing, maar twijfel over de connectiviteit met de navi omdat het kabelgestuurd is. Zou het zelf willen inbouwen maar zelf een kabel naar voren trekken is ook wel weer wat.
http://www.luis.nl/achteruitrijcamera/achteruitrijcamera-skoda-superb.html

Wellicht zijn er ervaringen met blue tooth achteruitrijcamera's? Ik hoor het graag. Alvast bedankt voor jullie reacties :)

Joske

Forumguru
Alvast een dikke welkom op het forum! Ik denk dat je je vragen best opsplitst in de verschillende topics. Dan ga je wat sneller antwoord krijgen op al je vragen ;)

west rain

Actief lid
Dealer heeft de bestelling aan Skoda afgerond. In week 43 wordt mijn Superb combi sprint pro geproduceerd :yeehaa:

Misschien begin November al bij de dealert.

Cordoba

Forumguru
Welkom West Rain. Ik weet wel van mensen die bij een ander VAG-merk achteruit-rij-camera hebben ingebouwd op ingenieuze manier, maar wel met kabel. Voordeel van kabel is dat je tenminste ook niet zit te kijken naar het beeld van iemand die 10 meter verder aan het parkeren is.:D (met zelfde cameratype)

• Leuk
Waarderingen: CDK

turboturbo

Forumguru
Haha! Kan dat echt? Net zoals je met de babyfoon van vroeger naar een ander huilend kindje zat te luisteren? Of via draadloze (niet-dect) telefoon een gesprek van een buur opving? :D

Bovenaan Onderaan