Gromit stelt zich voor na 10 jaar!

Gromit

Lid
Na mijn inschrijving op 4 December 2005, werd het toch een keer tijd om na 10 jaar eindelijk een Skoda aan te schaffen!
Het is een zwarte Skoda Superb Combi 1.6 TDI Greenline Ambition Businessline uit 2012 geworden. Zaterdag kan ik hem ophalen! Zodra ik hem binnen heb zal ik een aantal foto's plaatsen.
Ik ben 38 jaar en woon in Almelo, samen met mijn vrouw en onze 2 labradors.
Zolang ik mijn rijbewijs heb rij ik al VAG. Hieronder een lijst van auto's waar ik eigenaar van ben geweest op chronologische volgorde:
  • Volkswagen T2b Westfalia Helsinki - 1979
  • Volkswagen Golf GTI 1.8 - 1983
  • Volkswagen Golf 1.8 GL - 1992
  • Volkswagen Golf Variant 1.8 Atlanta - 1996
  • Volkswagen Bora Variant TDI Highline - 2000
  • Volkswagen Passat Variant Sportline - 2004
  • Volkswagen Kever - 1963
  • Seat Ibiza ST TDI E-Ecomotive -2011

Op dit moment heb ik nog een Volkswagen Golf Cabriolet Milestone uit 1996 met 97.000km op de teller en nu dus de Superb.

Laatst bewerkt:

RefleCs

Forumguru
Welkom! Veel plezier met de Superb gewenst. Je kan wel zeggen dat je je account met voorbedachte rade hebt aangemaakt ;)

Gromit

Lid
De kever heb ik vorig jaar verkocht.. Ik reed er veel te weinig in +/- 400 km per jaar.
Ik heb een Golf Cabriolet gekocht, een stuk praktischer en nu kunnen de honden ook mee!

Gromit

Lid
@SuperBeeb Ik had een originele NL-auto. 115PK AJM motor met 6-bak. Een heerlijke auto met een gemiddeld verbruik van 1:20. Gekocht met 196.000km, verkocht met 312.000km!

ertromp

Forumguru
Welkom! Goed om te lezen dat je niet over 1 nacht ijs bent gegaan maar er 10 jaar goed over nagedacht hebt :D

Bovenaan Onderaan