joergarms
Senior Member
Zo ik ben aan de beurt, althans mijn fabia.
Er staat nu 72.000 km op de klok, de eerste apk komt eraan, dat gelijk gecombineerd met een grote beurt en hoogstwaarschijnlijk moeten ook de draagarmrubbers vervangen worden.
Verder nul,nul problemen met de auto.
Toch vind ik het kwalijk dat de VAG-group nog steeds deze constructie gebruikt voor de draagarmen, dat die dingen na zo'n 50 a 60.000 km versleten zijn. Dat brengt bij namelijk wel het gevoel naar boven dat de volgende auto geen VAG auto wordt. Maargoed, dat zien we over een tijdje wel.
Dinsdag gaat de auto naar de Garage, Hegeman in Arnhem. Mochten er hele gekke dingen gebeuren, dan post ik dat hier nog wel.
Er staat nu 72.000 km op de klok, de eerste apk komt eraan, dat gelijk gecombineerd met een grote beurt en hoogstwaarschijnlijk moeten ook de draagarmrubbers vervangen worden.
Verder nul,nul problemen met de auto.
Toch vind ik het kwalijk dat de VAG-group nog steeds deze constructie gebruikt voor de draagarmen, dat die dingen na zo'n 50 a 60.000 km versleten zijn. Dat brengt bij namelijk wel het gevoel naar boven dat de volgende auto geen VAG auto wordt. Maargoed, dat zien we over een tijdje wel.
Dinsdag gaat de auto naar de Garage, Hegeman in Arnhem. Mochten er hele gekke dingen gebeuren, dan post ik dat hier nog wel.