Gsm koppelen

HennyS

Nieuw lid
Hallo, kan iemand mij vertellen hoe ik kan zien hoe ik mijn gsm kan koppelen aan mijn radio.
er zit wel een knop Phone op maar als ik daar op druk dan geeft hij aan dat er geen gsm is gekoppeld.

ik heb een octavia combi business bouwjaar 2012

Spector

Forumguru
Bij mij gaat dat via het MFD, daarin zoek je de Phone functie. Vervolgens laat je het systeem zoeken naar de telefoon en kan je hem koppelen dmv de code welke in je scherm staat ( vaak 4x 0 )

Spector

Forumguru
tja, das ook weer een goede vraag. Ik heb eigenlijk geen idee. Ik heb het zelf als optie bijbesteld.
Via de telefoon zoeken heeft geen zin, want is bij mijn weten afgeschermd tot je hem koppelt.
Heb je een optielijst bij de auto?

Spector

Forumguru
Volgens mij, zit mijn module onder 1 van de voorstoelen gebouwd... maar dat zou ik even moeten checken

CDK

Forumguru
Normaal gesproken zit dat idd voor de bijrijdersstoel gemonteerd onder een plastic afdekkapje

CDK

Forumguru
In een Superb kan je het naar voren schuiven en omhoog trekken, dacht dat het ongeveer zo'n 10x15cm is, heb nog maar 1 x onder het kapje gekeken dus weet het niet zeker, maar waarschijnlijk zit er een sticker op waarop staat dat het een Bluetooth module betreft

Blacky

Forumguru
Als je op de phone knop drukt en je radio gaat op mute dan heb je geen Bluetooth module. Had namelijk het zelfde probleem. Indien wel,kan de code ook wel(1234) zijn.

VWim

Forumguru
Als je op de phone knop drukt en je radio gaat op mute dan heb je geen Bluetooth module. Had namelijk het zelfde probleem. Indien wel,kan de code ook wel(1234) zijn.
Dit klopt helaas niet, bij mij werd de auto radio namelijk netjes gemute door het indrukken van de phone-knop. Er zat echter wel een RSAP carkit in de auto.

Laatst bewerkt:

Bakkertje

Forumguru
Als je een bluetooth module hebt, vind je ook een telefoonmenu terug in je maxidot.
Indien die af-fabriek is geleverd heb je vaak ook een knop op je stuur met een telefoonsymbool. (dat staat overigens in je handleiding ;) )

HennyS

Nieuw lid
goedemorgen allemaal, het is gelukt.
zodra ik op de Phone knop ( op mijn stuur ) drukte kwam er in het MFD een keuze menu waar ik kon zoeken naar mijn gsm.

e.e.a. zo uitgevoerd en ik kon mij gsm gebruiken met telefoonboek.

bedankt voor jullie reacties .

gr
Henny

Joske

Forumguru
goedemorgen allemaal, het is gelukt.
zodra ik op de Phone knop ( op mijn stuur ) drukte kwam er in het MFD een keuze menu waar ik kon zoeken naar mijn gsm.

e.e.a. zo uitgevoerd en ik kon mij gsm gebruiken met telefoonboek.

bedankt voor jullie reacties .

gr
Henny
blij dat men jou kunnen helpen heeft, misschien kan jij je ook eens voorstellen in de meet- en greet? Met wat foto's van de desbetreffende bolide ofzo?

Alvast bedankt!

Bovenaan Onderaan