GTI versus RS in Fifth Gear

Jpoers

Lid
Duidelijk de RS, die GTI vind ik zelf niet mooi,
en vooral niet die smerige bekleding die erin zit,
met die ruitjes!! Erg mooi geupload. BEDANKT! !!

De RS wint omdat hij het parcour ruim een seconde sneller weet af te leggen dan de GTI......in zijn achteruit!!

Wat een test....pffffffff. Had hier iets meer van verwacht!

Daniel

Lid
hey best een leuk filmpje,ik vind zowel de rs als de gti mooi (gti moet wel het lederen interieur hebben het stoffen is echt te afschuwelijk om aan te zien).

Rallye

Forumguru
</font><blockquote><font class="small">Citaat: Rogier</font><hr />

Wat een stomzinnige niets zeggende film is dit. Als of ik achteruit naar mijn werk ga???

[/ QUOTE ]
Het ging mij niet om de shoot out zelf (inderdaad vrij belachelijk, maar we hebben nu toch weer eens een RS als bewegend beeld gezien), maar om het commentaar van Tiff: bijna net zo goed als de GTI, en een betere prijs/kwaliteitverhouding.

Henny

Actief lid
Die prijs/kwaliteitsverhouding is in GB anders dan hier, althans met de standaardprijzen.
In NL Gti € 33.700,- en RS € 33.550,-
In GB Gti £ 20.800,- en RS £ 17.500,-
Een flink verschil lijkt me. De vergelijking gaat in NL nogal mank dus. Misschien in België beter?

rickske

Actief lid
De prijs in België voor de octavia rs=€25960 en voor de vw golf gti=€25320 3 deurs en voor de 5 deurs ben je €26146 kwijt.

LenK

Forumguru
Pon is gewend om flink te graaien. Dat is ie nu met Skoda ook volop aan het implementeren.
Nog even en dan is Skoda overal duurder dan VW.
Het verkoopt toch wel zullen ze ondertussen denken.
Ik vrees ook dat het over een paar jaar uit is met de hoge score in de polls. Hoe hoger de verkoop, hoe meer klanten met een mening. Als dan tegelijk door de grotere verkoopaantallen de dealers denken dat ze hun best minder hoeven te doen, dan kun je zelf wel bedenken dat er meer negatieve kritiek komt.

</font><blockquote><font class="small">Citaat: Rallye</font><hr />

</font><blockquote><font class="small">Citaat: Rogier</font><hr />

Wat een stomzinnige niets zeggende film is dit. Als of ik achteruit naar mijn werk ga???

[/ QUOTE ]
Het ging mij niet om de shoot out zelf (inderdaad vrij belachelijk, maar we hebben nu toch weer eens een RS als bewegend beeld gezien), maar om het commentaar van Tiff: bijna net zo goed als de GTI, en een betere prijs/kwaliteitverhouding.

[/ QUOTE ]

Was geen kritiek op jouw effort hoor, ik snap alleen niet dat programma makers de tijd in dit soort geneuzel steken. Zal wel komen omdat het Engels is /forum/images/graemlins/ahum.gif

Henny

Actief lid
In België is dus net als in Nederland het onderlinge prijsverschil niet dusdanig, dat de Škoda erg veel voordeel heeft m.b.t. de prijs/kwaliteitsverhouding.

Bovenaan Onderaan