Guess who's back

lugolux78

Donateur
Na 4 jaar een Koreanse Import Audi oftewel KIA gereden te hebben (naar volle tevredenheid) tijd voor een auto vanuit m'n hart. Dat betekent ook dat ik weer meer rond ga snuffelen op het leukste forum van Nederland. Ook al is de volgende geen Skoda maar een neefje

-----------------------------

Na de Skoda Octavia dus in 2021 geswitched naar een Kia Proceed GT Plus Line. Fantastische auto, niks op aan te merken.

Echter nu uit de lease en ik ga ook in de buurt aan een nieuw zakelijk avontuur beginnen. Hier zat geen leaseauto bij maar wel een ruime vergoeding voor een private lease auto.

Na veel zoeken: Per 27 december zal ik dan een Cupra Leon ST Hybride gaan rijden. Ik had nog gekeken naar een Octavia maar er stond niets beschikbaar op korte termijn dat zowel in smaak en portemonnee viel.

1000091741.jpg 1000091743.jpg
Deze Graphene grijze Leon was voor mij liefde op het eerste gezicht en ik ben de dagen aan het tellen totdat deze eindelijk in mijn bezit is.

Het is een performance editie met de bekende 245pk hybride opstelling. Mijn nieuw werk is op 23 kilometer en dus moet het lukken om grotendeels elektrisch en zuinig te rijden. Maar diegenen die me nog kennen weten dat ik familie in Luxemburg heb en daarom is dit de perfecte auto ook voor langere afstanden.

Auto is uit 2022 en heeft nog geen 30.000 gelopen. Door vorige eigenaar echt heel zuinig mee omgegaan.

Kortom erg blij met de komst van weer een VAG auto.

Antera

Donateur
Van harte welkom in de Seat/Cupra familie :-)

rijd er al 3,5 jaar in en moet hem over een half jaar weer inleveren (helaas). Een heerlijk auto

Bovenaan Onderaan