Hè, hè... eindelijk !!!

Jan_Hein

Actief lid
Hoera, eindelijk heb ik mijn Octavia Combi besteld.
Het heeft lang geduurd, maar begin volgend jaar zal ie geleverd worden.
Een proefritje gemaakt en dat is me uitstekend bevallen.
Heel gemakkelijk en soepeltjes. /forum/images/graemlins/cheer.gif /forum/images/graemlins/cheer.gif /forum/images/graemlins/yeah.gif /forum/images/graemlins/yeah.gif

Groeten, Jan-Hein

Karstieman

Forumguru
Gefeliciteerd /forum/images/graemlins/cheer.gif

Wat heb je precies voor een uitvoering besteld ?
En welke kleur ?

Jan_Hein

Actief lid
Nou Karstieman,

Je zult het misschien gek vinden, maar ik kon kiezen tussen de VR en de gewone Okt. Allebei even duur. Gekozen voor de gewone......Iedereen zal me wel voor voor gek verslijten, maar ala.
Wat ik nu besteld heb is een 2.0 FSI met tiptronic en Nexus navigatie.
Verder zitten er xenon koplampen op en met een klein leerpakketje, maxidot, een trekhaak met 13 pol. stekker en aansluiting voor een ipod.
De kleur is flamenco rood en onyx interieur. Is wel erg knus binnen.
Nogmaals hij reed zeer soepeltjes en als ik de fileberichten van vandaag hoor denk ik dat ik blij ben met de automaat.

Groeten, Jan-Hein.

Vandaag weer behoorlijk in de file gestaan.

Wat een luxe die automaat en geweldig dat mijn nexus me op alternatieve snelle routes wijst.

Heel plezier er mee.

gr

Jan

Ziet er wel goed uit!! Alleen de opmerking over de navigatie ging vanavond niet op, er bestonden gewoonweg geen alternatieve routes. Zelfs op de binnenwegen, en in plaatsen zelf stonden de files. Een navigatie met alternatieve routes hielp niet meer. Gelukkig dat dit zelden voorkomt!

bert

Lid
Gefeliciteerd met je aankoop.

Mooie configuratie trouwens. Je zult zeker geen spijt krijgen van de DSG. Is gewoon super. Vandaag met al die sneeuw en ellende veel file gereden. Gewoon geweldig. /forum/images/graemlins/489.gif

Jan_Hein

Actief lid
Sorry, maar ik bedoelde de RS die begin volgend jaar op de nederlandse markt komt.
Dacht eerst dat er iets van VR op de grille stond.
De gewone O2 is dus gewoon de gewone.

Groeten, Jan-Hein

Bovenaan Onderaan