haai its me

bwman

Lid
zal ook mijn best eens doen om me voor te stellen. ben sinds kort een heel tevreden skoda rijder, ben 41 jaar oud al 15 jaar gehuwd en heb twee kids 10 en 14 jaar oud.
Kom uit de streek van Antwerpen. ben werkzaam in de haven van Antwerpen als brandweerman en vraag mij af waarom ik nie eerder ben overgestapt naar skoda ik heb een octavia black magic (mooie naam grin ) combi 2 nieuw model, 1.9 tdi :baby012:

cvegreen

Forumguru
Welkom hier op het leuke en leerzame forum.
Er zijn heel veel mensen die niet weten wat skoda rijden eigenlijk inhoudt , tot ze er met eentje rijden. Het is gewoon met de glimlach rijden tot je er terug uit moet stappen omdat je ter plaatste bent.

bwman

Lid
weet je wat het is, voor mij, als ik thuiskom heb ik altijd de neiging om blokje rond te rijden en nog eens en nog eens. heb ik niet eerder gehad :tongue:

EdK

Forumguru
weet je wat het is, voor mij, als ik thuiskom heb ik altijd de neiging om blokje rond te rijden en nog eens en nog eens. heb ik niet eerder gehad :tongue:

Weet je hoe men dat noemt ???

********* VERSLAAFD ZIJN AAN ......... *******

Niets tegen te doen !! Gewoon proberen te accepteren !!! :D

Fabia

† In Memoriam
Welkom op dit gezellige forum. Mijn vriendin begon in de vakantie te mopperen als ik weer eens een Skoda zag en enthousiast begon te doen. Zo van kijk daar een Roomster Scout of kijk daar een O2RS. Het is inderdaad verslavend.

nemo

Senior Member
Heb je zeker van je kids, om te zeggen "haai its me"?

Geeft niks hoor. Dacht dat het meer bij mijn generatie hoorde ;)

Sterkte (veel plezier) met je skoda-verslaving. Heb ik ook een tijdje last van gehad ;)

van inkel

Forumguru
Hoi welkom op dit forum, ik ben zelf ook blij dat het mijn baas niet lukt op projecten binnen een straal van 100 km aan te nemen. Nu moet ik regelmatig naar Groningen (retour over de A31), Zuid Limburg, Noord Holland en da's echt een straf in een skoda (niet dus).

Desperado

Forumguru
Welkom op dit gezellige forum. Mijn vriendin begon in de vakantie te mopperen als ik weer eens een Skoda zag en enthousiast begon te doen. Zo van kijk daar een Roomster Scout of kijk daar een O2RS. Het is inderdaad verslavend.
Gelukkig kan ok op het verkeer letten met een vrouw die elke Skoda ziet die er op de weg rijdt :super:

EdK

Forumguru

Maar ondanks dat slapen jullie nog wel naast elkaar ?? Of slaap je nu met je Fabia2 schaalmodel ?? :D:D:D

EdK

Forumguru
Eén troost: er valt heel goed mee te leven!

:)

Blij dit te horen !!
Want tot op heden worden er nog steeds ziekenbezoeken gedaan door forumleden aan ex forumleden omdat ze er niet mee om konden gaan !!!

Dus wees gewaarschuwd , Vroegeh zat het in het ziekenfondspakket maar vandaag de dag moet je dit bijverzekeren !!

:regels: :623: :D

Blij dit te horen !!
Want tot op heden worden er nog steeds ziekenbezoeken gedaan door forumleden aan ex forumleden omdat ze er niet mee om konden gaan !!!

Dus wees gewaarschuwd , Vroegeh zat het in het ziekenfondspakket maar vandaag de dag moet je dit bijverzekeren !!

Nou, dat kan wat worden dan met LenK als-ie volgende week Skodabezitter-af is. Hoewel: hij heeft al aangekondigd toch dit forum zo af en toe te blijven bezoeken. Op therapeutische basis, vermoedelijk.

:bye: :winkie:

EdK

Forumguru
Nou, dat kan wat worden dan met LenK als-ie volgende week Skodabezitter-af is. Hoewel: hij heeft al aangekondigd toch dit forum zo af en toe te blijven bezoeken. Op therapeutische basis, vermoedelijk.

:bye:

Tja je zegt het !! Maar gelukkig heeft mevrouw Lenk nog een Skoda Fabia2
hoop voor haar alleen dat hij niet teveel op deze wagen gaat kwijlen !!

:1761: :blush: :489:

nemo

Senior Member
Tja je zegt het !! Maar gelukkig heeft mevrouw Lenk nog een Skoda Fabia2
hoop voor haar alleen dat hij niet teveel op deze wagen gaat kwijlen !!

:1761: :blush: :489:

Wedden dat mrs LenK haar F2 binnen een week kwijt is aan mr LenK. "sorry schat, maar hij rijdt zo fijn!!"

Fabia

† In Memoriam
Misschien moet mrs Lenk maar Roomster gaan rijden dan hoe ze 'm niet uit te lenen aan manlief :tongue:

bwman

Lid
dan moet skoda er voor zorgen dat ze nog lang blijven doorgaan met die knappe bakken van hen ;)

Bovenaan Onderaan