Haaienvinnetje

Canon-Eye

Forumguru
Kijk even hier, daar (en in enkele vervolgposts) vind je mijn ervaringen. Ik weet alleen echt niet meer welk merk of waar ik 'm vandaan had. (*)

Zoals in de 2e alinea van die 1e post vermeld, was de ontvangst hiermee prima (en dat is-ie ook nu nog). Dus de negatieve opmerkingen van @Joske en @Pendragon gaan in elk geval niet op voor het exemplaar dat ik heb.

Bijkomend voordeel: mijn vrouw vindt de auto op volle parkeerterreinen een stuk makkelijker terug... :jaja:

<Edit>
(*) Enkele posts eerder staat een link naar Onlinetuning.com - die geeft nu aan dat het artikel niet gevonden is. Ze hebben wel 12 andere modellen sharkfins, maar degene die ik eind 2012 heb besteld (en die in elk geval goed blijkt te werken) is daar niet meer bij.

Laatst bewerkt:

machlo

Forumguru
@Canon-Eye leuk om te lezen........jouw versie (hol vinnetje met snoer en schroef) ben ik op internet veel tegen gekomen. Je vermeldt dat de binnenkant voorzien was van koper of een laagje. Die heb ik geloof ik nog niet gezien, of ik heb er overheen gelezen. Wellicht dat er toch maar eens een koop........voor dat geld hoef ik het niet te laten. Enige wat me kan overkomen, dat ik bovenstaande personen gelijk moet gaan geven.......dat overleef ik wel.....;)

machlo

Forumguru
Haaienvin binnen en aangesloten. Wat betreft geluid is in en rond de steden prima. Hoe het "in the middle of nowhere" gaat klinken durf ik niet te zeggen. Heb op de langere ritten toch sowieso Spotify aan staan.

Wat betreft mooi of lelijk.......smaken verschillen, ik vind het mooi en laat hem lekker zitten.

Bijlagen

• IMG_20141001_170754.jpg
    IMG_20141001_170754.jpg
    130,6 KB · Weergaven: 61
  • IMG_20141001_170714.jpg
    IMG_20141001_170714.jpg
    133,4 KB · Weergaven: 52

Joske

Forumguru
Ik vind het niet mooi, maar ja, dat is mijn persoonlijke mening natuurlijk ;)

als jij er maar content mee bent! :thumbsup:

Sparkie

Forumguru
Achterop de auto valt het mij nog mee en is het niet heel ongewoon.
Maar als je hem voor moet monteren..... :shocked:

Bovenaan Onderaan