True
Lid
Jaren geleden begonnen met een Golf 3, daarna een Polo 6N toen een slagschip van een Citroën C4 Coupé gereden (alles is relatief hè). Even zonder gezeten omdat het toch overbodig was in het laatste deel van mijn studie en daarna weer een Fabia 3 (facelift) gereden tot ik een Toyota Yaris kreeg hierna nog weer even kort een Renault Clio gereden en sinds kort een Skoda Octavia Combi van een collega overgenomen. Geweldige auto die ik bij een vorige werkgever in mijn shortlist had voor een leasekeuze maar uiteindelijk voor een Mazda3 gekozen (nooit geleverd). Toen weer gewisseld van werkgever en bij mijn huidige werkgever dus een lopend contract overgenomen. Eigenlijk wel heel tof omdat dit qua uitvoering en kleur bijna 1:1 was wat in mijn shortlist stond.
Wat ik nu dus (met plezier) rijdt is een: Skoda Octavia Combi, 1.0 DSG Business Edition in Race Blue (2021).
Qua opties nog:
Saillant detail, de receptiemedewerker/werkplanner loste het trekhaak probleem met wat percussie netjes op maar de tweede sleutel opnieuw koppelen deed (lees poogde) hij op een andere manier dan in het boekje staat met de sleutel bij de start/stop knop i.p.v. gebruiken na ontgrendelen via de sleutelbaard. Nu nog vier elke keer starten kijken naar een melding in de trant van: 'U bent nog geen hoofdbestuurder, hoofdbestuurder worden?' En dan moeilijk doen om de tweede sleutel.
Dus ja, leuke bak, leuke opties bijna precies zoals ik 'm zou willen; ik mis wat comfort- en gemakopties die mij waardevoller zijn dan (overigens vette) velgen waar je niets aan hebt als je in de auto zit. Mogelijk ga ik in de nabije toekomst (als het allemaal lekker werkt althans) eens kijken naar wat er mogelijk is qua VDCS-opties en aanpassingen.
Wat ik nu dus (met plezier) rijdt is een: Skoda Octavia Combi, 1.0 DSG Business Edition in Race Blue (2021).
Qua opties nog:
- Trekhaak elektrisch zwenkbaar
- HUD
- Perseus 18"
- Full LED
- Parkeercamera
- Stuurverwarming en paddels
- Panoramisch dak
- Travel Assistant pakket
Saillant detail, de receptiemedewerker/werkplanner loste het trekhaak probleem met wat percussie netjes op maar de tweede sleutel opnieuw koppelen deed (lees poogde) hij op een andere manier dan in het boekje staat met de sleutel bij de start/stop knop i.p.v. gebruiken na ontgrendelen via de sleutelbaard. Nu nog vier elke keer starten kijken naar een melding in de trant van: 'U bent nog geen hoofdbestuurder, hoofdbestuurder worden?' En dan moeilijk doen om de tweede sleutel.
Dus ja, leuke bak, leuke opties bijna precies zoals ik 'm zou willen; ik mis wat comfort- en gemakopties die mij waardevoller zijn dan (overigens vette) velgen waar je niets aan hebt als je in de auto zit. Mogelijk ga ik in de nabije toekomst (als het allemaal lekker werkt althans) eens kijken naar wat er mogelijk is qua VDCS-opties en aanpassingen.