Had deze ff gemist

Al enige dagen lid, maar had dit topic gemist.

Maar uiteindelijk toch gevonden. :smiley29:

Ik zal mezelf eens voorstellen:

net 30+ en werkzaam in de ICT - Telefonie (inrichting callcenters ed. Ja, ik ben diegene die al die menu's en (irri) wachtrij-teksten maakt :crazy:).

Sinds 1,5 jaar werkzaam bij een wereldwijde ICT dienstverlener die gebruik maakt van een lease-regeling. Ik mag een andere auto leasen en dat wordt een O2 Combi (zoals beschreven in signature).

Ivm werk normaal gesproken regelmatig lange stukken op de weg, maar nu ik een leuke auto heb uitgezocht krijg ik opeens werk op 5 minuten rij-afstand (auto).

Ondertussen al veel gelezen hier en vind het allemaal zeer interessant wat er allemaal voorbij komt.

Auto wordt begin september geleverd zegt de dealer, dus nog ff wachten.

Het grote nieuws:

Volgende week dinsdag vanaf 11:00 UUR rijdt Japie in z'n skoda. Auto is nu dus geleverd in 5 weken :yeah:.

Dus vanaf dinsdag foto's!!​

Hoi Guys,

Auto is idd binnen en rijdt als een tierelier :489:. Heb nog geen tijd gehad om bij daglicht foto's te maken. (een zwarte OII midden in de nacht valt niet op :crazy:)

van het weekend zullen de foto's komen.

<knip>

Tallguy

Forumguru
Hoi Guys,

Auto is idd binnen en rijdt als een tierelier :489:. Heb nog geen tijd gehad om bij daglicht foto's te maken. (een zwarte OII midden in de nacht valt niet op :crazy:)

van het weekend zullen de foto's komen.

<knip>

Ik verplaats je laatste vraag even naar het topic dat daarvoor bedoelt is. Misschien handiger ;)

Bovenaan Onderaan