hagelschade fabia....

ja hoor, vijf putjes in het dak van mijn fabia.
vrijdag a.s wordt het gerepareerd.(uitdeuken zonder spuiten).
de binnenhemel gaat er hoogstwaarschijnlijk uit of moet een stukje zakken.
hier ben ik persoonlijk niet zo blij mee, maar je moet toch wat...
die deukjes zullen er wel uitgaan, maar ik hoop dat ik de binnenbekleding en alles wat daarbij hoort, netjes zonder sporen krijg terug geplaatst.

iemand die ook hagelschade heeft gehad?

Fabia

† In Memoriam
Gelukkig niet, al was ik afgelopen week wel bang met die hagelbui. Ik hoop dat alles netjes gerepareerd wordt.

ja, die hagelbui was het dus, gelukkig zijn het maar oppervlakkige deukjes, die je echt goed moet zoeken.
behalve 1 dan...die zie je wat beter, maar is toch niet schrikbarend.

djmshell

Senior Member
@ jeffrey: zelf nog nooit hagelschade gehad. Maar mijn Pa dus wel. 2 jaar terug waren we ( ik en mijn vrouw incl op vakantie in de buurt van Lyon).
Mijn Pa had een week eerder zijn nieuwe lease auto opgehaald bij de garage (Citoen C4). 2de dag van de vakantie wolkbreuk met hagel zo groot als golf balletjes.:(
Toen de bui losbarsten nog geprobeert dekens over de auto te gooien, maar dat mocht niet meer baten.
Na de vakantie direct naar garage. Er was te veel schade om uit te deuken zij men aldaar. Dus werd het nieuwe neus, nieuwe koffer klep en nieuw dak.
Alles netjes afgewerkt kreeg pa de auto terug.

Misschin is dit enigzins :ot: daar het hier om een ander merk gaat dan van de VAG groep. Maar goed vraag was ook wie er al ervaring had met hagelschade

Bovenaan Onderaan