Hallo allemaal!!

Hallo allemaal,

Mijn naam is Mark en ik kijk al een tijdje rond op het forum maar heb me nog niet eerder voorgesteld. Ik dacht "daar moet vanavond maar een verandering in komen" dus bij deze.

Ik ben 31 jaar en woon in Almere. Mijn vriendin en ik verwachten onze eerste kleintje op 15 februari 2011...dus het is een spannende tijd!!!

Sinds augustus rijd ik in een Octavia Combi 1.9 Tdi met DSG uit juni 2006.
Bij aanschaf stond er 163.000 km op de teller. Dealer onderhouden en van binnen en buiten als nieuw!!! De auto is voorzien van het Elegance en het sportpakket. Dus lekker luxe en sportief uitgevoerd met de 17 inch Pegasus velgen,sportinterieur en het verlaagde onderstel. De kleur is Grey..metallic. Erg mooi!!

Bij navraag bij de Skoda dealer in Limburg, waar mijn auto altijd in onderhoud is geweest, bleek dat er buiten het reguliere onderhoud om slechts een accu en een klapsleutel is vervangen. Elke 60 dkm is de versnellingsbakolie vervangen en in het verleden waren verder geen noemenswaardige zaken bekent.

De Octavia is inmiddels gechipt en levert nu ongeveer 135 pk.
Chippen is gedaan door www.chip4power.nl in Almere en rijdt heerlijk.
Veel koppel en een mooi uitgeballanceerde kracht opbouw. Reviews op zijn site hebben mij overtuigd.

Tot op heden is er ingebouwd cq aangepast:
-Nokia Ck7 carkit
-5x getinte achterramen, vanaf B-stijl (proffesioneel laten doen)
-Origineel Skoda hondenrek (staat gewoon mooi, heeft verder geen functie)
-Nieuwe originele Skoda mattenset (zwart)
-Kofferbakmat 4x4 Verlours
-Sinds 28/11 op zwart stalen velgen met Dunlop SP winter sport 3D

Wensen:
-Xenon Pilot 5000K (word op 4 december aangeschaft)
-Radio???

Voorlopig bevalt de Octavia me erg goed en heb ik geen spijt dat ik mijn fijne 6 cilinder A6 heb ingeruild. Hieronder staat mijn " verleden"

Mijn auto verleden luidt als volgt:
-Skoda Octavia Combi 1.9 Tdi Dsg
-Audi A6 2.4 V6 uit 2001
-Audi 80 2.3 5 Cilinder 1992
-Seat Leon 1.6 16v 2003
-Seat Toledo 1.6 16v 2000
-Citroen Saxo 1.4 16v 1998
-Citroen Xantia 1.8 16V 1997
-Citroen Xsara 2.0 16v VTS coupe 167 pk 1998
-Seat Leon 1.6 16v 2000
-Seat Arosa 1.7 Sdi 2000
-Fiat Cinquecento Sporting
-Fiat Uno 1.5 SX

Ik hoop op dit forum wat op te steken en jullie wellicht te helpen.

Gr Mark

Multi1100

Actief lid
Hallo Mark, welkom en succes met de spannende tijd voor jullie! (meest belangrijk lijkt me) Veel plezier op dit forum en er is heel veel op te steken:winkie:

Wasmachineman

Forumguru
Hoi Mark, veel leesplezier hier en geniet nog even van de tijd van jullie samen! Daarna wordt het heel anders.
Mooi verhaal van je en tot ziens hier op het forum.

Bovenaan Onderaan