Hallo Allemaal

JohanH_NL

Nieuw lid
Hallo Allemaal

Na verschillende topics gelezen te hebben (en me netjes aangemeld te hebben) toch ook maar de tijd nemen om me voor te stellen.

Ik ben Johan, woon in zoetermeer en heb sinds 2 weken (weer) een skoda. Het is een een octavia 4x4 uit 2005. Hij volgt mijn passat op nadat die toch wat kuurtjes begon te krijgen. Ik heb al eerder skoda octavias gereden als auto van de zaak.

De auto: Basis model 4x4 (1.9 Tdi). Als ik goed gekeken heb slechts drie opties: PDC (achter), trekhaak en stoelverwarming. PDC was een aardig extratje. De tweede was een eis, de derde (nog) niet gebruikt. Zodra mijn 'sleutel ruimte' weer bruikbaar is gaat er nog wel een parrot in en wil ik een aux aansluiting voor de radio maken (ik zag ergens een video op youtube daarover) omdat mijn radio geen MP3 kan lezen. Ook heb ik nog ergens een losse achteruitrijcamera liggen dus die zal ik tzt ook wel monteren. Hij heeft (pas) 190.000 Km gereden en ik hoop er nog zo'n 150.000 van te genieten.

Rallye

Forumguru
(...) en wil ik een aux aansluiting voor de radio maken (ik zag ergens een video op youtube daarover) omdat mijn radio geen MP3 kan lezen. (...).

Wellicht bedoel je dit filmpje?
Die geldt alleen voor Stream-radio's wel MP3 kunnen lezen, namelijk de Stream MP3 (geleverd vanaf week 22 van 2006). Bij eerdere Streams (dus zonder de toevoeging MP3 boven de CD-sleuf), kun je de AUX niet activeren. Misschien is dit iets: http://www.superskoda.com/Skoda/OCT...CE-MP3-with-6CD-changer-original-Skoda-Autoas

JohanH_NL

Nieuw lid
antwoord op de 4*4 vraag: Niet specifiek. Ik had een lijstje met eisen (budget en wat andere) en zag deze voorbij komen. Daar ik in de vakanties meestal 4x4 tjes huur (en die zelfs nog vast weet te rijden in allerlei modderpaden) leek een 4x4 wel aardig. Temeer ik deze de komende tijd ook voor week-endjes en korte vakanties wil gebruiken.

Rallye: Je hebt gelijk en de aux aansluiting gaat het dus niet worden. Ik heb 'aanbieding' ook gezien en overweeg hem te kopen. Als dat gebeurt laat ik het weten. Bedankt voor de tip.

Bovenaan Onderaan