Hallo allemaal

Frnsvdw

Senior Member
Ik ben Frans en voor het eerst in bezit van een Skoda Octavia Combi 1.6 TDI Ambition Businessline DSG Navi Bluetooth PDC etc. 2014 met 173000 km op de teller
Ik kwam er te laat achter dat deze auto is ingevoerd, niet dat dit erg is maar gewoon het idee.
Hiervoor heb ik 3 Volvo's gehad een V40, 850 en een S80 waar ik met veel plezier in heb gereden.
Overstap naar Skoda was het brandstofgebruik helaas wel een diesel maar wel een met roetfilter!
Weet niet wat jullie ervaring is van deze bolide heb ook een caravan 1300 kg maar hoor het graag van jullie.
Hoop er met veel plezier een paar jaar hiermee te mogen rijden.

Japanese Power

Donateur
Welkom Frans.

Veel plezier met je Octavia en hier op het forum. Over import auto’s wordt vaak negatief gedaan. Lastig inschatten of de KN stand is teruggedraaid en of de auto geen voormalige schade auto is.

Ik heb zelf 3 x een import auto gereden maar nooit problemen mee gehad. De tijd zal het leren. Er is hier ergens een lang topic over een lid die zelf een import auto heeft gekocht en heel veel heeft gecontroleerd.

Johan

Duijzer

Donateur
Welkom! Heb zelf ook een import-Octavia, om de simpele reden dat gewenste uitvoering/km/prijs niet in NL te vinden was. Intussen heb ik 'm bijna een jaar, geen problemen. Wel zaak om de historie te checken, maar is dat niet bij elke auto zo?

hemi24

Forumguru
Welkom hier!

Die caravan van 1300kg trek je met gemak; ik heb dezelfde motor in een Golf 7 variant gereden; dat liep als een trein voor onze caravan (ook 1300kg).
Misschien is een setje hulpveren wel aan te bevelen...

Bovenaan Onderaan