Hallo allen

Hej,

Mijn naam is Ted (34). Ik stel me even netjes voor want ik geloof dat dit gewenst is op dit forum. En het is wel zo netjes natuurlijk.

Ik ben een verstokte Volvo rijder, nog steeds. Voor de hobby heb ik een Volvo 123GT uit 1967 en daarvoor heb ik meerdere andere Volvo's gehad, waaronder een S70 en een 850R.

q8AWEl-c34_R5lPOYziNSda7cMvNU8Rtc5labk1OL_YoP_afi-90jwLKZKCv0VIquYDZc0RQHE8Tect5ssSAEiXz1Hh6snRXcEIDDZ8piP26IR92gv4WDMBgtEgghhPHqcf13SwwgiO_0kZg0KDnFgP1LF6qOk45w7UHLZh-Peb3dM_0zhQ_-GoD7YLBF_xvAO4U-l17zNxkpXQDpSZbIDlyi7IExXpSTyalETRIo6a2YOZKIlWnUqBWt-xxEfJps9eAa7fbffAIhGYQRK83k1ljian80bdcpjlKsnFifWQRGDuTbjMIq1453Y1BdECLUTqHk-iDlcT9WBK37vsku2Y4iAYXg3VmOoEs-lmiAQNe-Jqe_lVgXSHuwyAlWAMn_YqJgG52m7CnS5IILAV3duAap0XbQs8XHrpwdIvfG6SzQKuJYUjO6GrEkDJQJkb7tC0feJbUO_b_bmKJTrXwQlLnZoU1jl4fBSUXPkNLNzu5XeLU2AJRHBSrw6KJrGHu7jHL-2lGmscAknGSSKZnRXc=s961-no

Van mijn werkgever mocht ik een leaseauto uitzoeken. De enige voorwaarde was dat deze op CNG zou rijden en dat de CNG installatie af-fabriek zou zijn. Dan blijven er binnen budget maar 2 alternatieven over. Een hele kale Golf en een redelijk aangeklede Octavia.
Aangezien ik de Octavia de mooiste vindt van de twee ben ik daarvoor gegaan. Ik ben een beetje bang voor de standaard stoelen, maar aangezien het Dynamic pakket niet besteld kan worden i.c.m. de CNG uitvoering heb ik het daar mee te doen. Als iemand weet hoe ik aan Dynamic stoelen kan komen houd ik me aanbevolen.

Het is dus een Octavia Combi geworden. Moonwhite, ambition Business line en 18" Alaris. Ik ben erg benieuwd naar de auto maar moet helaas nog even wachten. 30 November is de geplande leverdatum.

Ik vind het een hele mooie auto, de Octavia Combi. Mooi ook om te zien hoe Skoda geëvolueerd is van een oostblok merk tot een volwaardige speler op de automarkt. Hele knappe prestatie en ik schaam me dan ook absoluut niet dat ik een Skoda mag gaan rijden.

Groeten Ted

Spoetnik

Forumguru
Welkom en mooi dat je CNG gaat rijden. Komen steeds meer tanklocaties bij voor CNG. Alleen de prijs van het CNG t.o.v. diesel is de laatste tijd wat uit evenwicht. Maar doe je het voor "het groene" is het helemaal mooi.

jonbongoofy

Forumguru
Welkom Ted. Volvo heeft toch ook veel cng auto's of zijn die allemaal duurder? Desalniettemin gefeliciteerd met je Skoda!

Cordoba

Forumguru
:bloemen:Welkom Ted, ik ben blij dat je een foto van de Amazon in je post hebt staan, want ik wist echt niet wat een Volvo 123 is. Wat de stoelen betreft: als je er wat geld en moeite in wil steken kun de stoelen van een vergelijkbaar Vagmodel (VW, Seat, Skoda, Audi) monteren in je nieuwe O3. In jouw geval kun je denken aan Golf, Passat, Leon, Altea, Altea XL, Toledo, Octavia, Rapid? enz. als mogelijk donor voor geschikt zitmeubilair voor je O3.

Er is vaak meer mogelijk dan je zou denken, zo heb ik in mijn 5-deurs Fabia combi de stoelen en achterbank uit een Ibiza FR (3-deurs) gemonteerd, zie ook het topic in mijn handtekening.

Bedankt voor de leuke reacties allemaal. Leuk om te zien dat dit zo'n actief forum is!
En zelfs wat Volvo kennis hier, wie had dat gedacht! ;)

oco1979

Forumguru
Welkom,

volvo S70 mmm nice
850R gaan met die :yeah:
lekker turbo blokje

graag ervaring van cng posten als je er mee rijd.

Zit nog in zen kinderschoene en als autotechnieker weet ik graag ervaring.

Bovenaan Onderaan