Hallo Citigo

Hallo eenieder,

Nadat ik te horen kreeg dat mijn Clio voor bijna € 2000 opgeknapt moest worden ben ik maar eens gaan kijken naar een nieuwe auto. Na diverse proefritten in diverse (kleinere) auto's stak de Skoda Citigo voor mij met kop en schouders boven de andere uit (oa. C1, i10, Panda). Dus maar meteen gebruik gemaakt van de lopende actie en een Artic besteld, Silver Leaf met design pakket. Daarnaast ook op internet rondgekeken en eigenlijk alleen maar positieve reacties erover gelezen, in tegenstelling tot de reacties over de concurrenten, wat aansluit bij mijn ervaringen tijdens de proefritten.
Dus als jullie binnenkort een stralende Artic met een stralende bestuurder zien dan weet je wie het is. :cool: .

Groeten aan iedereen, Maarten

Fabia

† In Memoriam
Welkom op dit gezellige forum en ik kan het alleen maar beamen. Ik rijd nu een aantal dagen in mijn Citigo en geniet met vole teugen. Echt een heel leuk gaaf karretje.

Hetzer

Forumguru
Welkom hier !!!
Citigo is een geweldig klein autootje, ik heb rij op dit moment zelf een Elegance 75PK, en heb er onlangs nog 1 besteld als tweede auto.
Dit is ook een Artic, welke volgende week gebouwt gaat worden.

Van de proefrit herinner ik me ook dat hij geweldig is. Ik heb hem 15 mrt besteld, en moest toen ook nog gebouwd worden. Inmiddels is hij wel in NL maar nog niet bij de garage. Waarschijnlijk kan ik hem donderdag na pasen (4 apr.) ophalen. Dan weet je ongeveer hoe lang het kan duren.
Veel plezier in de Citigo's

Bovenaan Onderaan