Hallo daar

Zo, nu maar even een korte introductie van mezelf.

Komende Zaterdag ga ik m'n eerste Skoda op halen, vandaar dat ik hier lid ben geworden.

Van huis uit ben ik VW rijder, volgens mij kent iedereen dat wel, wat Pa rijd gaat de zoon ook rijden.

M'n vader heeft jaren geleden de overstap naar (nieuwe) Skoda's al gemaakt, middels 2 fabia's, een Octavia, en nu een Yeti.
Daarna kwam m'n broertje, die de oude fabia's van m'n vader is gaan rijden, en eindelijk mocht de skoda dealer mijzelf nu ook verwelkomen.

De keuze was tussen een 2003 Octavia1 combi, en een OctaviaII 2005.(zie foto's) de prijzen waren nagenoeg hetzelfde, dus ik ben voor de Octavia II gegaan.

In het dagelijks leven werk ik bij de grootste trekhaak fabrikant van Europa, dus mochten er vragen zijn, wellicht dat ik kan helpen.
Prive heb ik een klein internet / ICT bedrijfje, en ook daarmee kan ik hier wellicht iets bij dragen. (zoals klagen over de registratie procedure ;))

Zo dat was het wel zo'n beetje...

Bijlagen

• 0166565847002b.jpg
    0166565847002b.jpg
    11,5 KB · Weergaven: 59
  • 0166063644002.jpg
    0166063644002.jpg
    10,8 KB · Weergaven: 65

Wasmachineman

Forumguru
Hallo Brandje, duidelijke goede keus denk ik als de prijs gelijkwaardig is.
Leuk verhaal en over trekhaken is er genoeg geschreven zag ik al dus mooi dat je er bij bent.
Trouwens, ik zit in de wasmachines en drogers t.b.v. de industrie, bijna geen kennis van huishoudmachines.:eek:

Hetzer

Forumguru
Mooie auto!!!!!!, en welkom geheten op dit forum!!!, zijn je vader en je broer ook al lid???

cvegreen

Forumguru
Welkom hier op het forum. Wel raar dat de O1 en de O2 bijna even duur waren , terwijl er toch 2 jaar verschil op zit .

skodaoctavia2

Actief lid
Welkom brandje, veel plezier hier. en natuurlijk verkomen we ook de rest van de familie:D
wel even zelf inschrijven :473:

Welkom hier op het forum. Wel raar dat de O1 en de O2 bijna even duur waren , terwijl er toch 2 jaar verschil op zit .

Klopt, maar De O1 was full options, alle ramen electrich, navigatie, licht metaal, trekhaak, etc, en inderdaad, een zwarte station ligt volgens mij best goed in de markt, hij was zelfs 1000 euro duurder, en de O2 had wat steenslag.

cvegreen

Forumguru
Klopt, maar De O1 was full options, alle ramen electrich, navigatie, licht metaal, trekhaak, etc, en inderdaad, een zwarte station ligt volgens mij best goed in de markt, hij was zelfs 1000 euro duurder, en de O2 had wat steenslag.

Dat is altijd hun verkoopspraatje . Maar als je je wagen wilt verkopen zeggen ze dan , tja dat telt niet bij tweedehands auto's . Zelf meegemaakt toen onze vectra in verkoop ging .

Welkom Brandje, ook namens mij.

Van huis uit ben ik VW rijder, volgens mij kent iedereen dat wel, wat Pa rijd gaat de zoon ook rijden.

Dat herken ik wel: ook in mijn familie/kennissenkring komen langzaam meer Skoda's.

In het dagelijks leven werk ik bij de grootste trekhaak fabrikant van Europa, dus mochten er vragen zijn, wellicht dat ik kan helpen.
Prive heb ik een klein internet / ICT bedrijfje, en ook daarmee kan ik hier wellicht iets bij dragen. (zoals klagen over de registratie procedure ;))

Zo dat was het wel zo'n beetje...

Leuk dat je laat weten wat je voor andere forumleden "te bieden hebt".

Bovenaan Onderaan