Hallo daar!

kwaazaar

Actief lid
Ik ben Robert, 34 jaar uit Harderwijk.

Ik rij op dit moment een Honda Civic (laatste model) 2.2 CTDi. Ik ben op zoek naar een nieuwe leaser en overweeg een Skoda Superb Combi 1.8 TSI, Ambition uitvoering. Als het mee zit, rij ik die ergens in januari volgend jaar (2011)! :)

Vragen die ik nog heb, zal ik elders op deze site stellen.

Groet!

kwaazaar

Actief lid
De business-line edities zijn qua consumentenprijs erg aantrekkelijk (je bent wel gek als je daar niet voor gaat). Echter: qua leaseprijs zijn ze erg duur: check de bijlage. Scheelt ruim 35 euro per maand. Met een looptijd van 5 jaar zit je dan aan 2100 euro. Dat vind ik het zeker niet waard.

Bijlagen

• MeerprijsBusiness.jpg
    MeerprijsBusiness.jpg
    15 KB · Weergaven: 9

RogerS

Forumguru
Tja op onze bestelde Superb Combi Businessline ook maar 3.5% korting weten te bedingen... Echter omdat deze op de zaak van mijn echtgenote komt te staan, is de BL wel weer gunstig voor de fiscale bijtelling. De auto wordt niet geleased maar gewoon direct betaald dus ook geen pijn van hogere maandbedragen.

[moderatorbreak]Vriendelijk verzoek aan iedereen om niet de gehele voorgaande post te quoten. Dit is ons inziens onnodig. Volstaan kan worden met een direct antwoord. Als het een grote tekst is, volstaat het quoten van dat gedeelte waar het antwoord over gaat. Om een persoon te quoten kun je ook bijvoorbeeld als volgt verwijzen: @'username'. Bedankt voor jullie begrip.[/moderatorbreak]

Sorry. :blush:

Wasmachineman

Forumguru
Ik heb de leaselijst erbij gepakt en zie dat een gewone O2 1.6 tdi dsg elegance bij ons 60 euro/maand goedkoper zou zijn dan mijn huidige bestelde O2 1.6 tdi dsg elegance businessline. Gelukkig valt de business line nog ver (ruim 140 euro / maand) onder de norm van mij en heb hem dus nog mooi verder opgetuigd natuurlijk ! En de enige bijdrage die ik doe is aan de belastingdienst ! Maar daar doe ik niet meer moeilijk over...alhoewel een Greenline fors minder is. Maar die kies ik alleen als deze met DSG en Xenon te leveren is.
Zou wat zijn zeg als dat ineens volgende maand het geval zou zijn....een O2 Greenline DSG met Xenon ! :1884:

Bovenaan Onderaan