Hallo en mooie link

Hallo,

Ten eerste een vriendelijk hallo van mij als nieuw forum lid.

Ten tweede het volgende. Ik ben op dit moment bezig met het samenstellen van een O2. Het wordt een 2.0FSI tiptronic in elegance uitvoering met 17 inch Pegasus en nog wat andere kleine dingen. Het enig waar ik wat mee zit is de kleur. Ik wil namelijk geen zwarte of zilveren auto. Daarvan rijden er al genoeg rond.

Ik zit te
confused.gif
tussen Highland Green en Cappucino beige. Beiden in combinatie met een Ivory (stoffen)bekleding. Omdat ik in het wild beide kleuren nog niet heb gezien, en ik geen skoda dealer in de buurt heb die die kleuren heeft staan, vroeg ik mij af iemand deze kleuren in het echt heeft gezien en in hoeverre ze lijken op de kleuren die ik vond op deze website.

http://oldpartner.skoda-auto.com/picturebank/list.asp?group=19&subgroup=80

Trouwens erg mooie foto's van alle Skoda modellen, etc te vinden.

Alvast bedankt voor de input.
Anders

Pim

Lid
Ik had precies het zelfde, bijna alle O2s zijn zilver, zwart of iets er tussen, en dat wilde ik niet.
Ik heb uiteindelijk een Highland Green met Ivory leer, echt mooi maar waarschijnlijk een beetje uit de mode,
want in de afgelopen 8 maanden en 36000 km heb ik slechts 2 andere gezien (waarvan 1 in Muenchen), ook allebij combis maar met zwart interieur.
Als je in de fotogalerij zoekt op "knaus" vind je hem met sleurhut, maar niet erg duidelijk. Ik heb nog wel en duidelijke foto, ik zal kijken of ik die van de week kan uploaden.
De referentie plaatjes op websites zijn onbruikbaar, mijn dealer had wel een sample op een stuk plaatwerk, destijds.

Henny

Actief lid
Je zou ook Pon kunnen bellen (als dat niet te ver weg is voor je) of zij er een hebben staan. Ik wilde 'm ook eerst goed zien voordat ik bestelde en dat kon toen bij Pon. Bleek later niet nodig maar goed. Zij kunnen vaak ook uitzoeken waar er misschien wel een staat.
De link stond trouwens al op deze site bij de links : Škoda official > en dan tussen de landensites "Internet team Škoda". Erg mooie plaatjes.

Bovenaan Onderaan