Hallo, hier weer een nieuweling :)

jesfen

Senior Member
Hallo allemaal,

Omdat ik de laatste tijd erg geïnteresseerd ben geraakt in een skoda fabia combi greenline, heb ik hier wat rondgesnuffeld.
Daar las ik dat het wel zo netjes zou zijn om mezelf voor te stellen aan deze skoda-familie (en gelijk hebben jullie)
Dan zal ik er iets van proberen te maken.

Ik ben Stefan, 41 jaar uit het zuiden des lands..
Mijn vriendin en ik zijn erg geïnteresseerd geraakt van de fabia combi als gezinswagen
Vandaag hebben we proefritje gemaakt in een fabia combi 1.2TDI greenline uit 2011
En naar verwachting beviel dit uitstekend en hebben we besloten deze te kopen en hopen dat we deze voor de kerst al kunnen halen.

Aan de verkoper gevraagd of de EGR klep al was vervangen en of hij bekend was met het probleem.
Deze is nog niet vervangen en hij wist natuurlijk niet van het bestaan van dit probleem.
Hopen dat dit probleem zich niet gaat voordoen of in ieder geval binnen de garantie termijn.
Maar ik verheug me nu al op onze eerste kilometers met deze auto..

Groetjes Stefan

CDK

Forumguru
van harte welkom en leuk dat je jezelf op eigen initiatief voorstelt, waarvoor dank!
gefeliciteerd met je aankoop en veel plezierige en veilige kilometers toegewenst!

jesfen

Senior Member
vandaag de auto gehaald en de eerste 100km zit erop..
wat een genot om erin te rijden..
alleen nog even wachten op de navigatie die nog moet komen..
toch een mooi kerstcadeau :)

Cordoba

Forumguru
Welkom hier op het forum Stefan:bloemen: Er komt een originele navigatie in, of ga je voor een aftermarket?

Cordoba

Forumguru
Dat is een goedkoop systeem, ik ben benieuwd hoe dat je gaat bevallen. Van bijvoorbeeld Zenec is ondertussen wel bekend dat ze kwalitatief goede systemen leveren, maar die zijn toch weer wat duurder.

jesfen

Senior Member
ja klopt, is eerlijk gezegd de eerste navi die ik in een auto krijg.
waar ik de auto heb gekocht, hadden ze een tom-tom willen plaatsen.
maar vond dat deze helemaal ingebouwde navi toch wel mooi zal staan
en dat (in vergelijking met de duurdere), weinig geld.

CDK

Forumguru
@jesfen, wil jij hier een review online zetten nadat je enige tijd gebruik gemaakt hebt van dit systeem? Anderen kunnen er dan ook hun voordeel mee doen, tot nu toe was zoals @Cordoba al terecht opmerkte, Zenec de enige waardige vervanger, maar die is dubbel zo duur ;)

CDK

Forumguru
Je merkt al snel of het goed functioneert en of de routeberekening snel of traag gaat, of de kaarten up to date zijn en / of makkelijk en goedkoop te updaten zijn en in welke taal het apparaat met je communiceert etc. We wachten met gezonde spanning af! ;)

Bovenaan Onderaan