Hallo iedereen!

hades

Lid
Dag beste skoda-rijders, even mezelf voorstellen: ik ben een 60-jarige man woonachtig in Belgisch Limburg en rijd nu sinds een jaar of vier met een skoda fabia combi 1.4td en ben zeer tevreden met dit zuinige autootje, maar een of ander duiveltje heeft me er toe gedreven me een nieuwe fabia combi aan te schaffen, ik vond deze zooo mooi dat ik niet kon weerstaan.... :dankje:
groeten aan iedereen hier op dit gezellig forum.
Als er nog vragen zijn laat maar komen...

CDK

Forumguru
Hartelijk welkom en dankjewel voor je voorstelling, top dat je hier even de moeite voor neemt :thumbsup:
De nieuwe Fabia is een aanrader, sinds ruim een maand hebben wij een F3C als 2e auto en dat bevalt uitstekend!

Cordoba

Forumguru
Welkom Hades :bloemen:Je huidige Fabia is van de 2e generatie?

Voor de nieuwe Fabia nog een bijzondere kleurstelling besteld?

hades

Lid
@Cordoba : mijn huidige fabia is van de 1ste generatie, de fabII vindt ik helemaal niet geslaagd :jaja:.... maar zoals reeds gezegd toen ik de III zag was ik meteen verkocht. Wat de kleur betreft: eerst wou ik voor de knalrode gaan maar had eerder al slechte ervaringen met rode lak ( dof worden :cry: ) dus eerst maar de pacific blue besteld, maar door de prachtige foto's van Ridley zijn fab heb ik last minute nog snel veranderd naar race blue :D de kleur lijkt wel voor de fab gemaakt. Nu nog dat ellendige wachten.....

Joske

Forumguru
eerst maar de pacific blue
nochtans ook een leuke kleurtje maar ik versta wel de keuze voor race blue :thumbsup:

284f8f8s-960.jpg

Bovenaan Onderaan