Hallo iedereen

De_Sam

Lid
Hallo,

Ik ben dus Sam, 29 jaar en kom uit belgie. Binnenkort (alle misschien nog dit jaar maar misschien pas in 2017) een mede skoda rijder.

De vorige auto was een opel insignia.

Plaats was voor ons zeer belangrijk want met 2 kindjes sleur je wat mee. Nadat ik 1 maal de superb combi gezien had was ik verkocht.

Na wat rondkijken op het internet op dit forum uitgekomen en hier al veel informatie gevonden, dus vond ik het maar normaal ook een account te maken en me hier eens voor te stellen.

Mss ga je mij in het begin nog niet te veel horen zolang ik nog in de wachtperiode zit. Maar eens hij er is zal ik zeer zeker ook mijn bijdrage leveren aan dit geweldige forum.

Mvg,
Sam

B.Stuurder

Forumguru
Hé Sam, welkom. Ik ben ook aan het wachten, maar dat houd mij niet tegen om mijn bijdrage te leveren hoor.

De_Sam

Lid
B.stuurder maar ik bedoel het meer in de zin van dat ik nog geen ferme fotos kan posten of ervaringen kan delen natuurlijk.

B.Stuurder

Forumguru
ik weet het, bij mij komt ie ook pas in 2017, maar dat is mijn eigen keuze. Inderdaad geen foto's en ervaringen nog :cry:

Cordoba

Forumguru
Welkom Sam. In de tussentijd kun je al rondkijken en de over eigenaardigheden en mogelijke modificaties van je nieuwe ride lezen.

Bovenaan Onderaan