Hallo ik ben nieuw hier

snackbarry

Nieuw lid
Beste allemaal,

Mijn naam is Barry Adriani en ben nieuw hier op dit forum. Ik Rijd een octavia comby 1.9 tdi uit 2001. De auto heeft nu 2 ton op de teller staan en gaat nog steeds als een raket. ik heb maar 1 klein mankement aan de auto, en deze is dat mijn linker achter speaker (die in de kofferbak) het niet doet. Deze wil ik gaan vervangen, maar kan iemand mij vertellen hoe. (de binnen bekleding moet los).

met vriendelijke groet Barry

Tachi

Actief lid
Eigenlijk moet je op Ronnie wachten. Die heeft altijd van die plaatjes erbij. Maar uit mijn hoofd
  • Achterbank omklappen.
  • Plastic kapje die je wielkast volgt verwijderen. Zit vast met 2 schroeven
  • Plastic kap langs achterste zijruit verwijderen. Zit vast met schroeven en moertjes
  • De speaker zit aan dat lange kapje vast volgens mij. Dat is dus de lage tonen speaker. Je hoge tonen zitten in de achterportier bij de elektrische raambediening.

Ronnie

Forumguru
Dit maakt het waarschijnlijk een beetje duidelijker:

Bijlagen

• Bekleding C.doc
    69,5 KB · Weergaven: 18
  • Zijbekleding kofferruimte uit.doc
    67 KB · Weergaven: 28

Tachi

Actief lid
Hoi Ronnie,
de afbeeldingen in je word-documenten lijken heel erg op een sedan. Als ik me niet vergis hoeft de zijbekleding niet los om het kapje langs de achterste zijruit los te kunnen halen.

snackbarry

Nieuw lid
Allen hartstikke bedankt,

Ik ben even aan de slag gegaan. Heb de achterbank neergeklapt, zij paneel los gehaald en 4 schroeven los draait.
Kon daardoor voldoende ruimte maken. Het was een losse draad in een stekkertje en hij doet het weer.

dank groet Barry

Bovenaan Onderaan