Hallo, ik ben nieuw hier

etj

Lid
Toch maar een account aangemaakt hiero. Een paar weken geleden heb namelijk ik mijn eerste auto gekocht! Een donkerblauwe Fabia Combi 1.4 uit 2007 met ruim 196.000 op de teller.

Ik ben Emiel, 31, woon in Amsterdam. Ik kwam hier terecht toen ik uitzocht hoe je de Skoda-emblemen vervangt (die zijn na al die jaren en kilometers vrijwel helemaal afgesleten) en ik vind het leuk om mee te lezen over hoe anderen hun auto onderhouden. Ik heb al 10 jaar mijn rijbewijs maar wist helemaal niks van de techniek, interessant om daar een beetje over bij te lezen.

Ik heb de auto in eerste instantie vooral gekocht om mee op vakantie te gaan naar de Balkan, ik gebruik hem verder niet heel veel. Na de zomer even kijken of ik het de moeite waard vind om 'm te houden of niet.

IMG20220525180548.jpg

Laatst bewerkt:

Cordoba

Forumguru
Welkom hier Emiel, voor mij de fraaiste kleur op de Fabia I dat donkerblauw metallic. Ik gok dat je de 75 pk versie hebt? (er is ook een 1.4 16V met 100pk)

etj

Lid
Ja mooi hè! Ik was ook direct verkocht. Ik heb een 1.4 16V maar durf niet te zeggen welke motor dan precies (zoals gezegd ik weet hier echt niks van). Maar afgaande op hoe ie rijdt zal het de gebruikelijke zijn, hij is niet sportief of snel ofzo.

Bovenaan Onderaan