... niet echt nieuw hier omdat ik al een aantal keer het Fabia I en Fabia II forum bezocht voor de standaardproblemen met de koppelstangen, ophangingsrubbers en stabilisatorstangrubbers van de Fabia I. De Fabia I hebben we nog en daar staat inmiddels 195.000 km op (1.4 16V Combi). Alle penbobines zijn al een keer vervangen trouwens.
De Fabia II die ik nu heb (1.2 TSI 86pk Combi) heeft in drie jaar 100.000 km gelopen waarbij slechts één storing is opgetreden: defecte bougiekabel nr. 3. Een half jaar geleden heb ik een Bosal trekhaak gemonteerd en daarvoor moet ik de kabelset nog naar voren trekken. Van VAG heb ik daarvoor een inbouwhandleiding die ik binnenkort zal scannen, en zal posten.
Dank voor de goede hulp hier! En leuk om zelf ook te gaan posten.
Martin
De Fabia II die ik nu heb (1.2 TSI 86pk Combi) heeft in drie jaar 100.000 km gelopen waarbij slechts één storing is opgetreden: defecte bougiekabel nr. 3. Een half jaar geleden heb ik een Bosal trekhaak gemonteerd en daarvoor moet ik de kabelset nog naar voren trekken. Van VAG heb ik daarvoor een inbouwhandleiding die ik binnenkort zal scannen, en zal posten.
Dank voor de goede hulp hier! En leuk om zelf ook te gaan posten.
Martin