Hallo leden

Hallo vanuit Friesland

Hierbij zal ik me even voor stellen ,

Mijn naam is Michael Visser ( Mike ) ben woonachtig in Friesland maar ben geen echte fries ik ben geboren in Amsterdam , ben getrouwd en heb 2 kinderen

Ik ben eigenlijk vrachtwagen chauffeur maar door lichamelijke klachten kan ik momenteel me werk niet doen dus ben ik hobby matig bezig met een beetje auto handel , ik koop auto,s op die niet helemaal 100% zijn en die maak ik dus weer helemaal klaar en verkoop ze weer met een beetje winst voor me zelf ik kan dit gelukkig doen omdat ik ook automonteur ben dus kan ik dit allemaal zelf doen .

Ik rij zelf een Seat Altea XL 1.8 TFSI van bouwjaar 2011 en rij al jaren VAG en ik handel ook het liefst met auto,s uit de VAG groep maar andere merken doe ik ook wel.

Dus hierbij de groetjes van Mike

JeSko

Forumguru
Welkom Mike! Als mecanicien zal je hier vast je hart kunnen ophalen, zitten veel technische mensen hier ( mezelf NIET inbegrepen ;) )

Rosinfield

† In Memoriam
Welkom Mike. Hier ook een geboren en getogen Amsterdammer die nu in Friesland woont. Ik ben blij toe, helemaal nu ;)

Antera

Donateur
Van harte welkom vanuit het warme zuiden. Leuke handel en is dat dan in wat oudere of recentere auto's?

Welkom hier Mike!

Da’s ook een auto die potentieel niet 100% is..!
Hoe zit het met het olieverbruik én zijn de ramen nog niet naar beneden gevallen?
Nee ramen zijn dat niet , olie verbruik is er wel .jammer genoeg ach zo afentoe ff wat bij vullen houd de olie mooi schoon

Bovenaan Onderaan