Hallo Skoda Forum!

Fxtra

Lid
Mijn naam is Joost (@Fxtra) en sinds afgelopen zaterdag ben ik de trotse eigenaar van een zwarte Skoda Octavia Combi 2.0 TDI Elegance Business uit 2011. De auto heeft onder andere verchroomde roofrails, getint glas achter de B-stijl, Xenon verlichting en een afneembare trekhaak en is afgeleverd met winterbanden op 16 inch Proxima velgen.
Met het huidige weer reden om ze snel te vervangen voor zomer banden. Via Marktplaats heb ik een set 17 inch Teron velgen van de Octavia III met Pirelli P7 banden weten te bemachtigen die ik er dit weekend onder ga zetten.

Op het forum zie ik interessante modificaties en updates van jullie voorbij komen, dus de komende tijd zal ik hier veel te vinden zijn. Een van de eerste dingen die ik voor ogen heb is het updaten van het Columbus navigatie systeem. De Verbatim DL DVD+ schijfjes zijn al besteld. Het systeem is niet uitgerust met een bluetooth module en iPod aansluiting dus dat zullen de volgende stappen zijn.

Groet,
Joost

CDK

Forumguru
Hartelijk welkom Joost en dank voor het voorstellen! Uiteraard ook proficiat met de nieuwe ride ;) we zijn trouwens dol op plaatjes :)

Cordoba

Forumguru
:bloemen:Welkom Joost, en ik ben benieuwd wat je allemaal gaat modificeren. Als je een eigen topic maakt over je auto, kun je later ook terugkijken wat je allemaal gedaan hebt.

newwolf84

Forumguru
Welkom en zeker een mooie auto ! Heb er zelf ook 1 maar dan een TSI. Veel fijne km's toegewenst en "upgrades" zijn er genoeg. Kofferbak automatisch openen, instaplijsten, LED verlichting and so on...

nog 11 dagen en dan is het vakantiegeld weer binnen...:D

• Leuk
Waarderingen: EfEr
Bovenaan Onderaan