Hallo Skoda!

Octa3

Lid
Vandaag m'n volgende leaseauto ingeschoten bij Leasplan.
Het is een Octavia Combi Elegance DSG 1.6 geworden.
Wilde eigenlijk nog even wachten en naar de Rai gaan. Kreeg echter te horen dat er een 500 euro verhoging aan zit te komen.
Het is een wit metalic geworden, sunset raampjes, keyless, 8" navi en verplicht alarm.
Geen idee of ik vloek in de kerk :nailbiting: maar die Skodagrill vind in persoonlijk niet zo geslaagd. Ik moet telkens aan Chick Hicks denken als ik die snor zie. Als alles goed gaat zet de dealer er zo eentje op met honingraat. Zoals op de Superskoda site.

Groeten!
Jelle

Oenoud

Forumguru
welkom hier. ik ben zelf in afwachting van mijn eerste Skoda. Zal een Superb gaan worden. Veel plezier hier.
Mooi forum om informatie op te snuiven.

CDK

Forumguru
@Octa3 welkom op het forum en bedankt voor je voorstel-topic. Die honingraatgrille is idd nét wat agressiever, alleen zou ik er dan wel iets achter monteren voor de steenslag op je radiateur en airco condensor.

Joske

Forumguru
Welkom op het forum :thumbsup:

weet wel niet wat je bedoelt met die "snor" eigenlijk.. moet je mij eens een plaatje bij toveren ofzo ;)

Cordoba

Forumguru
Welkom Jelle, en er zijn er al meer met een complete honingraat-neus, volgens mij was @lugolux78 hier de eerste.

Overigens denk ik dat je al te laat bent, om de verhoging voor te zijn. Als je nu besteld zal ie waarschijnlijk begin juni geleverd worden, en als ik het goed heb gaat de prijsverhoging in op 23 mei, en dan heb je ook direct modeljaar 2016 (met net iets andere optiepakketten).

Bovenaan Onderaan