Hallo Skodarijders.....

Octavia32

Forumguru
Bij deze zal ik mij even voorstellen..

Ik ben Berend Vruggink, getrouwd met Bianca en heb 1 zoon van 14 Jack. Ben al 11 Jaar lid van dit forum vandaar ook de naam Octavia32 (ik was 32 toen ik mijn eerste Skoda octavia kocht).

Ik heb eigenlijk een multibaan, op mijn werk (Papierfabriek) vervul ik diverse functies nl.
Proces operator aan een ontinktingslijn FOI (Flotatie ontinkting)
Machinist in een centrale voor stoom en elektriciteit.
Klaarmeester op de waterzuivering.
Shovelmachinist (Volvo L120E)
Brandweerman
Vervangend Commandant EHBO.
En dit maakt mijn werk lekker afwisselend en zeker niet saai.

Mijn Auto's

Golf mk I 1980 geloof ik dit was mijn eerste autootje en gekocht om mij naar mijn stage plek te brengen.

Golf mk II GTI 16V dit was een heerlijke rappe auto hier van alles aan verbouwd.

Rover 416 british racing green ik ging samenwonen en we hadden allebei onze auto's weggedaan voor deze.

Suzuki Baleno 1.8 GTX Station 1997 jaja onze zoon werd geboren en we hadden een golden retriever.

Skoda Octavia 1.8 20v GLX uit 2001 Heerlijke vlotte auto.

Renault Laguna 1.9DCI uit 2003 we gingen wat verder op vakantie en maakten inmiddels wat meer kilometers per jaar dus Diesel. Comfort heerlijk electrish een ramp en mijn eerste ervaring met de 6 bak.

Skoda Octavia 2.0TDI Elegance uit 2005, hier weinig aan toe te voegen staat genoeg over op dit forum.Kortom dit was tot afgelopen Zomer 2014 onze auto.
Gechipt en helemaal compleet.Heerlijk snelle diesel.

Skoda Suberb 1.8 elegance buissnesline uit 2009, wow wat een geweldig complete auto is dit. Ook hier staat al heel wat over geschreven in dit topic http://www.skodaforum.nl/forum/i/berend-zijn-supo.23609/

Oh ja Hobby's was ik nog vergeten.....
Mijn Auto natuurlijk, Computers en alles wat daar mee te maken heeft in de IT,Gamen en films kijken

Wat kan ik verder nog vertellen,
Dat ik op dit forum heel wat kennis heb opgedaan en ook heel veel leuke en spontane mensen heb ontmoet via meetings en ook buiten meetings.

En hoop dan ook nog veel Skodaliefhebbers te ontmoeten in de toekomst.

Groet,
Berend

Laatst bewerkt:

henriz

Forumguru
Hallo Berend, welkom op dit forum. :bloemen:
(Oh, dat zat je al ;))

Je hebt echt een zeer afwisselende baan. Is wel leuk dat je niet elke dag hetzelfde doet.

Bovenaan Onderaan