Hallo uit belgie

pierre

Lid
Hallo ik ben Pieter allen een gellukig nieuwjaar en veel rij genot,
Ik rijd met een skoda octavia combi 1.6 bouwjaar 2014 ,en mijn vraag aan jullie is of er ooit al iemand problemen heeft gehad met het koelsysteem,mijn auto had geen verwarming meer ,dus naar skoda garage gebracht resultaat warmtewiselaar vernieuwd en spoeling gedaan kosten 930 euro,wagen staat intussen al 5 weken biij de dealer,en ze krijgen het koelsysteem niet gespoeld,nu heb ik op andere forums engelse en duitse gelezen dat het meer voorkomt door het zakje silicat dat in het expansietankje zou zitten de latere modellen hebben een expansietankje zonder silicat ook een gekend probleem bij verschilende vw g9lf rijders
In ieder geval bedankt voor mij tpe te laten

Testedoene

Forumguru
Welkom! Toevallig vandaag hetzelfde probleem. De verwarming staat "OFF" en werkt momenteel niet. Geen voorruitverwarming, zetelverwarming en ook geen gewone verwarming... brrr!
Gisterenavond heb ik de elektrisch inklapbare spiegelfunctie afgezet om eventuele vriesproblemen te vermijden en bizar genoeg is hij dat nu "vergeten" want de spiegels klappen weer in als ik hem op slot doe.
Morgen even naar de garage. Bij mij is't gelukkig nog garantie ...

Bovenaan Onderaan