Zespri
Forumguru
Hallo
Mijn naam is Vincent na een 4 jaar golf 2.0 FSI sportline 3 deurs gereden te hebben wilde ik eens wat totaal anders.
Ik kreeg in mijn zoektocht naar een nieuwe wagen de accessoirs folder van de Skoda Yeti onder ogen en ik was direct verkocht.
Ik heb letterlijk en figuurlijk de wagen besteld zoals deze staat in deze folder echter niet blauw maar in het zwart (black mica metallic)
De wagen is niet uitgerust met het open-dak en niet met een navigatiesysteem de rest heeft hij wel.
Als basis heb ik gekozen voor een:
- Yeti 1.8 TSi 118kw 4x4
- uitvoering Elegance,
- kleur Black mica metallic
- bekleding Dune interieur Onyx.
Extra’s:
- Vision pakket ( oa bi-xenon koplampen, dubbel zonneklep etc)
- Bluetooth af fabriek ( icm standaard radio bolero)
- Carterpan- en bodemplaatbescherming
- 17”Spitzberg velgen
- Zijlijsten (side sill avers / alulook)
- Strips voorzijde
- Spiegelkappen in alulook
- Stoot strips (met alu inzet)
- Kofferbakstrip (alu)
- Instaplijsten ( opdruk Yeti)
- Spatlappen voor en achter
- Trekhaak afneembare kogel incl 13 polige steker
- Alarmsysteem scm goedgekeurd
- Slotbouten
Bij aflevering waren er helaas een paar dingen niet helemaal goed gegaan , zo ontdekte ik bij de voor beschouwing dat de verkeerde velgen waren gemonteerd en dat de achterbumper beschadigd was. (zie foto bijlage , foto toon de wagen met de verkeerde velgen en zonder spatlappen)
De velgen hadden ze al binnen toen ik de wagen daadwerkelijk ophaalde de bumper is nog in bestelling maar zal ongetwijfeld komende week vervangen worden.
Ondanks deze tegenvaller kan ik u zeggen dat de wagen me erg goed bevalt.
Zeer stil vind ik hem in vergelijk met de golf en ook zeer comfortabel.
Groet
Vincent
Mijn naam is Vincent na een 4 jaar golf 2.0 FSI sportline 3 deurs gereden te hebben wilde ik eens wat totaal anders.
Ik kreeg in mijn zoektocht naar een nieuwe wagen de accessoirs folder van de Skoda Yeti onder ogen en ik was direct verkocht.
Ik heb letterlijk en figuurlijk de wagen besteld zoals deze staat in deze folder echter niet blauw maar in het zwart (black mica metallic)
De wagen is niet uitgerust met het open-dak en niet met een navigatiesysteem de rest heeft hij wel.
Als basis heb ik gekozen voor een:
- Yeti 1.8 TSi 118kw 4x4
- uitvoering Elegance,
- kleur Black mica metallic
- bekleding Dune interieur Onyx.
Extra’s:
- Vision pakket ( oa bi-xenon koplampen, dubbel zonneklep etc)
- Bluetooth af fabriek ( icm standaard radio bolero)
- Carterpan- en bodemplaatbescherming
- 17”Spitzberg velgen
- Zijlijsten (side sill avers / alulook)
- Strips voorzijde
- Spiegelkappen in alulook
- Stoot strips (met alu inzet)
- Kofferbakstrip (alu)
- Instaplijsten ( opdruk Yeti)
- Spatlappen voor en achter
- Trekhaak afneembare kogel incl 13 polige steker
- Alarmsysteem scm goedgekeurd
- Slotbouten
Bij aflevering waren er helaas een paar dingen niet helemaal goed gegaan , zo ontdekte ik bij de voor beschouwing dat de verkeerde velgen waren gemonteerd en dat de achterbumper beschadigd was. (zie foto bijlage , foto toon de wagen met de verkeerde velgen en zonder spatlappen)
De velgen hadden ze al binnen toen ik de wagen daadwerkelijk ophaalde de bumper is nog in bestelling maar zal ongetwijfeld komende week vervangen worden.
Ondanks deze tegenvaller kan ik u zeggen dat de wagen me erg goed bevalt.
Zeer stil vind ik hem in vergelijk met de golf en ook zeer comfortabel.
Groet
Vincent