hallo

Hallo ik lees al langer mee op dit forum maar nu vond ik het de moeite waard om me aan te melden. ik ben joeri 30 jaar en rij een golf 5 135pk tdi en ben opzoek naar een nieuwe auto. Vandaag heb ik proefgereden met een octavia combi 1.9 tdi met dsg bouwjaar 2010. Dit was de eerste keer dat ik met een dsg bak reed en ik ben om.:-) alleen had de desbetreffende auto geen xenon en dat wil ik toch wel erg graag hebben. Dus mijn zoektocht gaat verder :-). Als iemand nog een octavia combi tdi dsg vanaf bouwjaar 2009 weet te staan dan hoor ik dit heel graag... want helaas is er niet veel keus. groet joeri

bedankt voor jou reactie noord26. Deze site hou ik samen met zomoto.nl al een tijdje in de gaten. Zaterdag ga ik kijken naar een 1.9 tdi dsg maar zijn er zwakke punten waar je op moet letten? ik heb al even lopen zoeken op het forum maar kan het niet zo goed vinden. BVD

Noord26

Forumguru
Kijk naar het verleden is een algemeen advies. Ga na in de boekjes of hij op tijd onderhouden is bijvoorbeeld. En of er een verleden van reeds uitgevoerde reparaties is. Dan krijg je een indruk van de auto. Dit geeft geen garanties natuurlijk, maar zegt een klein beetje over hoe de eigenaar er mee om gegaan kan zijn. Wil je meer zekerheid zeker opteren voor minimaal 6 maanden BOVAG garantie. Op onze huidige SuperB deed de dealer een mooi aanbod van 24 maanden garantie vanuit Skoda zelf. Inmiddels hebben we daarmee de eerste kosten van een defect wiellager bespaard (€380,- incl montage voor de voorzijde).

Dus: duik ik het verleden van de auto en opteer voor garantie. Als men niets of weinig van de prijs af wil/kan doen is het meestal mogelijk om verlengde garantie te bespreken of een setje wintersloffen.

02 combi 1.9tdi dsg gekocht

en bij deze is de kogel door de kerk. Vandaag heb ik een octavia uit 2009gekocht met een heerlijke dsg bak;). volgende week vrijdag mag ik hem ophalen..:yeah: en zodra ik hem heb zal ik een paar foto's plaatsen

Bovenaan Onderaan